Gå til innhold

Oppdatering av papirer(Colombia)

Anbefalte innlegg

ti på fire tikket det inn melding fra AF at ICBF hadde gitt dem beskjed om at våre helseatester og politiattester må oppdateres. betyr det at det er like før den store telefonen ringer? vi ble så glade og jeg slo hjul i stua, men landet på en lekebil og fikk et skikkelig kutt i handa....men pytt pytt, nå er vi snart i mål. fortell oss gjerne hvor lang tid det tok for dere fra dere fikk denne beskjeden til dere fikk tildeling?

Lykkelig og håpefull klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143470-oppdatering-av-papirercolombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er tildeling rett rundt hjørnet for dere, det bare føler jeg på meg.

Det er litt snedig dette med oppdatering av papirer. Vi fikk tildelt en nydelig gutt fredag før påske, og først i dag fikk vi beskjed om oppdatering av politiattester og legeerklæring. Så nå blir det å forsøke å skaffe disse papirene så raskt som mulig, slik at vi slipper unødvendig venting for å treffe gutten vår.

Gled dere til tildeling!!! Det er en helt fantastisk følelse!!!! Vi blir bare mer og mer betatt av sønnen vår jo mer vi ser på bildet hans.

Klem fra

Annonse

Nå har det løsnet ordentlig for dere. Nå er det sikkert bare å ha reiseveskene klare. Lykke til med siste venting.

Kan desverre ikke hjelpe deg med spørsmålet da vi fortsatt ikke har fått distrikt ennå.

Jeg har ikke trodd det var mulig å kunne vente så utrolig mye på noe, og å bli så oppsatt av det.

Telefonen kommer nok snart. Lykke til.

Klem fra

Endelig skjer det noe!! Ååååå så glad jeg ble nå, gratulerer så mye :-)

Ang. tid mellom oppdatering og tildeling tok det litt over 3 uker for oss, men det virker som om det er helt individuelt fra sak til sak, håper det går mye fortere for dere!!!

Stor klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...