Gå til innhold

Når få barn

Anbefalte innlegg

Gjest Dumsnill
Skrevet

Når du føler deg moden for å først og fremt prioritere andre enn deg selv. Selv var jeg 24.

Hav om man alltid har vært sånn, at man setter andre foran seg selv:) Sånn er jeg.

Fortsetter under...

Angela1365380318
Skrevet

Sefølgelig er det mest praktisk å ha utdannelse og jobb først, men det er alikevell ikkedet beste.

Det finnes 18åringer (og sikkert 16åringer) som er kjempe gode mødre, og jeg kjenner de som har fått barn i 36+ og aldri burde hatt det! Så alder er ikke det viktigeste!

Dersom du og han du ønsker til far er villig til å sette en annen person foran deres behov og ønsker de neste 20 årene så er dere gentlig klar.

Å ha barn er et stort ansvar, kansje har du som meg, sittet mye barnevakt og vet derfor en god del om hvor fint og slitsomt det kan være. Eller kansje ikke, da bør du iallefall prøve å passe barn en stund, slik at du får litt innsikt.

Føler dere at dere er klar til en baby, så er dere mest sansynlig det. Utdannelse eller ikke, jeg vet om flere som har tatt gymnas og universitetet etter å ha fått barn og klar seg fint! Det er sikkert mer slitsomt en for andre, men de sier det er verdt det og kjempe gøyt.

Selv håper jeg på å vente til utdannelse og litt jobb erfaring er i boks, men jeg er ikke sikker på at jeg / vi klarer å vente så lenge..

Skrevet

Spørs jo litt hvor lenge man har vært sammen også... Men jeg vil vel kanskje si 24-5 til 32?

Skrevet

Hav om man alltid har vært sånn, at man setter andre foran seg selv:) Sånn er jeg.

Da ville jeg ha ventet litt, konsentrert meg om meg selv og lært meg å sette meg selv foran andre av og til.

Gjest milli-mi
Skrevet

Jeg fikk mitt første barn da jeg var 23 men jeg har ingen høyere utdanning. Tar det nå. Synes det er en veldig grei alder, så 23-27 høres helt ok ut. Spesielt om du har fått deg en ok jobb. :o)

Mvh

Å få et barn er en velsignelse uansett alder så lenge forholdene ellers ligger noenlunde til rette.Selv har jeg ett barn,og har dessverre ikke mulighet til å få flere. Da blir det med alder litt uvesentlig. Noen i min nærmeste familie ventet til hus,bil,utdannelse og alt annet var i boks,for så å finne ut at de ikke kunne få.

Helt klar for å få barn tror jeg de fleste av oss blir først når barnet er kommet til verden.

Min konklusjon er at en kan forsåvidt være litt "praktisk" et år eller to eller 3.Men ellers hoppe idet når man kjenner lysten begynner å komme.

Gjest Ikke noe fasitsvar på det.
Skrevet

Alle aldrene var perfekte.

Annonse

Gjest Ikke noe fasitsvar på det.
Skrevet

Alle aldrene var perfekte.

u/t

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...