ventesyk Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hei alle sammen! I dag har vi endelig fått sentenciaen!!! Så nå er prinsen offisielt vår!!! Fredag går ferden hjem igjen til gamlelandet, og jeg gleder meg veldig!!! Vi har nå vært her nesten 5 uker - så jeg ser fram til å komme hjem. Men du verden så fint vi har hatt det her. Hilser til kurten og isv! Klem fra 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 God tur hjem :-) Borte bra men hjemme best! 0 Siter
nedtelling Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Goood tur hjem ! Vi var også lenge i Colombia, tett oppunder 6 uker! Da var det godt å endelig sette seg på flyet hjem igjen! Nyt de siste dagene i Bogota! 0 Siter
mathilde - Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Gratulerer så mye med sentencia - så flott!! Velkommen hjem, vi gleder oss til å høre mer om hvordan dere har hatt det - og kanskje se noen bilder?? ) Vi snakkes! 0 Siter
isv Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Hei Ventesyk! Er du hjemme igjen nå eller? Har hatt det travelt på hjemmefronten, her feirer vi 5 års dag flere dager til endes! Godt å høre at dere fikk sent. rett etter påsken, men du kommer nok til å lengte tilbake Velkommen hjem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.