Gå til innhold

jeg holder på å bli sprø!


kissa

Anbefalte innlegg

Frida er 5 mnd. Problemet er for det første at døgnet er snudd.Hun legger seg til å sove en gang mellom midfnatt og 0200, og sover tilsvarende lengere på morgenen. For bare tre uker siden slo hun seg til ro med både smokk og flaske. Nå blir hun aldeles raaaasende dersom noen prøver å putte noe annet enn pupp i munnen hennes. I natt fikk hun mat 6 ganger og det til tros for at hun la seg tl å sove rundt midnatt! Døgnet er snudd på hode og jeg er pupp! Kan noen gi meg gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kengumamma

Jeg ville nok vekt henne om morgenen, når du vil dagen skal begynne. Gi det et par dager så går det seg nok til. Ang. smokknekt: hun har ikke trøske da? Vesla her sluttet helt plutselig med smokk, det viste seg at hun har trøske (sopp) i munnen og det er ubehagelig. Det blir de også urolige av noen ganger. Det er vanlig, men litt vanskelig å bli kvitt. Kikk om det er hvite flekker/hvittgult belegg i munnen hennes. Er det det tar du et søk på trøske her inne, det er diskutert mange ganger i detalj her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære kissa.

Hvor mange ganger spiser hun på dage? Om du øker ammingen på dagen kanskje det hjelper på nattesøvnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...