gamlejenny Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hei alle (og vordende) adoptivforeldre. Jeg håper det ikke tas ille opp at jeg spør i dette forumet. Det finnes ikke bedre steder enn her for det jeg trenger hjelp til :=) Jeg har et (nystartet) lite firma som lager takkekort/fødselsannonser. I den forbindelse holder jeg på å produsere produkter som presenteres på nettsiden min. Jeg har mange forslag til fødselsannonser, og tekstene der passer også ypperlig til adopsjonannonser/ takkekort. Men, jeg tenkte jeg ville høre om det er noen mere spesifikke tekster dere selv ville valgt for deres annonse/takkekort? Og isåfall vil dere dele dem med meg? Om du heller vil sende det på mail enn å poste her så er mailadressen min: [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143702-forslag-til-tekst-p%C3%A5-adopsjonsannonse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.