Gå til innhold

Ønsker tips i.f.m. reiseforberedelser...

Anbefalte innlegg

Gratulerer til alle som har fått tildeling og andre gladnyheter i det siste!

Vi driver og forbereder oss på å reise til Colombia om noen uker for å hente gutten vår, og det dukker stadig opp spørsmål.

Vi har lyst til å tilbringe litt tid på San Andres dersom dette er mulig - trenger vi malariatabletter da?

Og hva med seng og sengetøy, dyne m.m. - må vi ha med det eller finnes det på hotellene vi skal bo? Skal vi ta med en reiseseng med dyne, pute og fullt utstyr?

Har dere ellers noen tips dere vil dele?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143796-%C3%B8nsker-tips-ifm-reiseforberedelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye man skal tenke på før man reiser.. men dere trenger ikke å ha med hverken reiseseng eller sengetøy. De har alt der nede! Hotellene har babysenger så dere får det dere trenger!

og betalte bare 460,- + frakt!! Synes ikke det er så værst pris jeg.. Den var visst vært ca 1800,-!

Så det skal bli spennende å prøve den!

Vi var i Bogota og på San Andres. Det jeg ikke hadde tatt med var noe varmt tøy til å ha i Bogota. Jeg hadde trekvart bukser og det ble litt kjølig (vi var i Bogota totalt 3 uker), og varm jakke. Jeg er litt frøsen av meg så jeg burde ha tenkt på å ta det med.

Ting kan jo kjøpes der nede også. men det er ikke alt som falt i smak, og som passet heller så det beste er å ta det du trenger med hjemmenifra.

Goooood tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...