Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Etter mange (12) lange år med mange påbegynte graviditeter, spontanaborter, operasjoner og div ivf-forsøk har vi bestemt oss for at vi har fått mer enn nok. Nå holder det med hormonelle oppturer og påfølgende mageplask. Så derfor neier jeg pent, smiler veloppdragent og håper dere har plass til to adopsjons-nybegynnere her inne.....

Hilsen fra Pietrus og

Skrevet

Her er det plass til alle.

Velkommen hit og lykke til på ferden!

Hilsen ei som også er ganske fersk

Skrevet

Da sier jeg hjertelig velkommen til dere to!!!

Adopsjon er en fantastisk måte å få barn på. Jeg har forsøkt både den ene og den andre måten - like fantastisk begge deler - bare ulikt. Adopsjonsprosessen er kjempe spennende!

Hilsen fra meg - tobarnsmamma med en gutt fra magen og en jente fra Kina

Skrevet

Her er det plass til alle.

Velkommen hit og lykke til på ferden!

Hilsen ei som også er ganske fersk

Heisann- og velkommen skal du være !!!

Håper du vil få like stor glede av dette forumet som jeg har hatt !!

klem fra

Skrevet

velkommen til dere:-)

her inne får du svar på alt du lurer på og så utrolig godt å prate med andre i samme situasjon. Lykke til videre i prosessen hilsen magemor og snart Colombiamor.

thuva1365380402
Skrevet

Hei, og velkommen hit. Tror nok dere får mye nytte av dette forumet.

Har dere bestemt dere for hvilket land dere ønsker å adoptere fra ennå?

Vi har en gutt fra Korea på 13 mnd, kom hjem 23.6.03.

Lykke til med adopsjonsprosessen.

Skrevet

Klart du kan være her hos oss!! Velkommen og lykke til videre i prosessen :-)

Beste hilsen fra Melissa som har en nydelig gutt på 18 mnd fra Colombia

tobarnsmamma1365380422
Skrevet

Velkommen, velkommen og lykke til med prosessen!!

Jeg "oppdaget" ikke DOL før vi hadde kommet hjem med nr 2 og jeg har mange gang tenkt at det hadde vært kjekt å hatt dette forumet mens ventetiden var verst å takle.Derfor: Velkommen - håper du/dere får den informasjonen, "hjelpen" og støtten dere trenger!

Jeg er mamma til en 14-åring født i India og en 2-åring født i Kina.

Skrevet

Velkommen hit, og lykke til med adopsjonsprosessen.

Har dere bestemt dere for land?

Vi reiser om noen uker for å hente en to år gammel gutt i Colombia.

Hilsen fra

Brasilmamma..
Skrevet

Velkommen hit !

Har dere bestemt dere for land ennå?

Vi venter på godkjenning fra Brasil, har nok en laaang ventetid igjen.

Lykke til i en spennende prosess.

Skrevet

Hei og velkommen hit som bruker av adopsjonsforumet.!

Jeg har selv vært bruker av forumet i godt over to år og har fått mange gode tips både før, under og etter fullført adopsjon.. Har også fått endel venner her på DOL vi treffes også innimellom!

Hilsen en mamma som har verdens nydeligste colombiafødt gutt på 3 år!!

:-)

Skrevet

Hei og velkommen. Selv har jeg også vært gjennom noen IVF forsøk og er så glad for å være ferdig med det. Vi venter på tildeling fra Kina til høsten og har ei lita IVF prinsesse på 4 1/2 år fra før av.

Hilsen

Skrevet

Selvsagt er det plass til to til :o) Velkommen hit!!! Ønsker dere lykke til med adopsjonsprosessen!

Hilsen ei som er mamma til en 3-år gammel godgutt fra Thailand og er i gang med prosess nr to fra samme land,

Skrevet

Klart dere kan :-) Velkommen til oss - her kan dere lese masse kjekt, spørre om hva dere vil og ellers få brukt maaaasser av fritiden deres :-) (Lett å bli hekta...)

Har dere bestemt dere for land?

Skrevet

Tusen takk for velkomsten, alle sammen. Tror nok jeg kommer til å like meg her :-))

Vi har ikke bestemt oss for land enda, har såvidt passert startstreken på dette maratonløpet- det blir spennende tider fremover.

Klem fra

Salten1365380501
Skrevet

Velkommen hit!!

Var selv i Kina i des 2003 og hentet verdens fineste jente, hun er hele familiens solstråle!

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...