Gå til innhold

hvordan får jeg mindre rumpe?hjeelp!


Gjest rompeline

Anbefalte innlegg

Gjest rompeline

jeg er en jente på 16 år, jeg er veier 64 kg. og er 181 cm. høy. Jeg er ganske fornøyd med meg selv bortsatt fra at rumpa mi er altfor stor! jeg har ganske store hofter, og når rumpa mi er så stor så får jeg den "fantastiske" pære fasongen. hva kan jeg gjøre for å få mindre rumpe, uten å gå på helsestudio? hvilke treningsmåter er smarte? jeg er egentlig ikke så tjukk utenom rumpa så jeg vil helst ikke slanke meg for masse de andre stedene. men rumpa MÅ jeg gjøre noe med! please gi meg råd! jeg hater den stygge rumpa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du overdriver, har sikkert en søt rumpe.. :)

Men, siden det ikke går ann å punktslanke så må du regner med at det vil gå av på andre steder av kroppen også hvis du for eksempel begynner å jogge.. (Vil personlig bare anbefale at du begynner å jogge litt på egenhånd i stedet for å slanke deg, siden trening fører med seg mange "ekstra-bonuser" i forhold til slanking som ikke gir så mye igjen for det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

deersom du ikke er overvektig, men likevel har en stor rompe, er det sannsynlig at det er arven din som danner grunnlaget for dette. Vektreduksjon vil føre til at bakenden blir mindre, men den vil alltid ha de tendenser som er tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

deersom du ikke er overvektig, men likevel har en stor rompe, er det sannsynlig at det er arven din som danner grunnlaget for dette. Vektreduksjon vil føre til at bakenden blir mindre, men den vil alltid ha de tendenser som er tilstede.

jo du skal ha takk for oppmuntringen John Gunnar..:P Du kunne lixom ikke jitt råd om HVORDAN jeg kan trene så rompa blir mindre?hmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...