Gjest lll Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Har en nevø som skal konfirmeres. Hva er vanlig pengegave å gi??? 0 Siter
sigga Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Alt etter evne, men 300-400 kroner kanskje?? Hva med et varig minne da?? 0 Siter
Gjest lll Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Alt etter evne, men 300-400 kroner kanskje?? Hva med et varig minne da?? Han ønsker seg penger. Men vet ikke hvor mye vi må gi som er tante og onkel. 0 Siter
Speak Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Vi har gitt 500,- + en foldekniv slik at han har et varig minne (vi har bare to, så det blir jo ikke så mye). Til andre slektninger har vi gitt 400,-. 0 Siter
Gjest Dame52 Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Han ønsker seg penger. Men vet ikke hvor mye vi må gi som er tante og onkel. I vår familie er kr. 500 vanlig å gi til nieser og nevøer om de ønsker seg penger. Hyggeligst med et minne, men i anledning av at jeg selv skal ha konfirmasjon nå i mai så er jeg enig med min datter i at da kan hun kjøpe det hun vil, kan være minner da også, ikke sløse bort pengene. For hennes del stiller hun i ny bunad, konfirmasjonsgave fra oss foreldre. Hun ønsker seg veldig sølvbeltet, bygge videre på spenna som er i beltet. Dette kommer på 4-5000kr. og hun vil bl.a. bruke penger hun måtte få i gave til dette. Fint synes jeg, det blir et varig minne fra den store dagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.