Gjest Daisy Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Hei! Så du mener at dersom bin Laden var norsk statsborger, så skulle vi ikke ha kunnet hivet ham ut? Vennlig hilsen Jeg mener at Viggo K. er født og oppvokst i Norge... hvor skulle vi hive han ut? Og jeg mener at dersom bin Laden først var norsk, skulle han bli. De jeg mener bør kastes ut er de som ikke er norske statsborgere. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 nei - det kan man jo ikke. Hvor skulle man hivd en Norsk statsborger hen? *ler* På havet? Send de alle til en sydhavsøy... Australia f.eks? Det har jo blitt gjort før. Og hvis _noen_ ikke skjønner ironien - det ER ironi. 0 Siter
Gjest Little Miss Sunshine Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Send de alle til en sydhavsøy... Australia f.eks? Det har jo blitt gjort før. Og hvis _noen_ ikke skjønner ironien - det ER ironi. *hehe* =) 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Send de alle til en sydhavsøy... Australia f.eks? Det har jo blitt gjort før. Og hvis _noen_ ikke skjønner ironien - det ER ironi. Ja, det HAR jo blitt gjort før - så vidt meg bekjent så var det irske fanger som ble sendt i hopetall til Australia, og startet sine nye liv der nede - husker vel John English vel? (olala) Det rare er at de er SÅ strenge NÅ i Australia - de tar nok ikke inn en fjern slektning engang 0 Siter
Scholar Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Jeg mener at Viggo K. er født og oppvokst i Norge... hvor skulle vi hive han ut? Og jeg mener at dersom bin Laden først var norsk, skulle han bli. De jeg mener bør kastes ut er de som ikke er norske statsborgere. Hei! Hva gjør det prinsipielt letter å kaste ut en ikke er norsk statsborger enn en som er det? Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Hei! Hva gjør det prinsipielt letter å kaste ut en ikke er norsk statsborger enn en som er det? Vennlig hilsen Hva som gjør det lettere å kaste ut en som ikke er norsk statsborger enn en som er det? Synes igrunn svaret ligger i spørsmålet. 0 Siter
Sør Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Hei! Hva gjør det prinsipielt letter å kaste ut en ikke er norsk statsborger enn en som er det? Vennlig hilsen Hvor vil du deportere folk som kun er norske statsborgere til? 0 Siter
Scholar Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hva som gjør det lettere å kaste ut en som ikke er norsk statsborger enn en som er det? Synes igrunn svaret ligger i spørsmålet. Hei! Jeg ser du ikke gjør noe reelt forsøk på å besvare spørsmålet. Vennlig hilsen 0 Siter
Scholar Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hvor vil du deportere folk som kun er norske statsborgere til? Hei! Ut av landet, til et hvilket som helst annet land eller sted. (Ikke at jeg er interessert i å drive noen ut av Norge, altså. Men jeg tolker ditt spørsmål som retorisk.) Det er selvsagt fullt ut mulig å drive noen mennesker ut av landet. Og at det ikke nødvendigvis er lettere å drive en som ikke er norsk statsborger ut av Norge som en som er norsk statsborger. Vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hei! Ut av landet, til et hvilket som helst annet land eller sted. (Ikke at jeg er interessert i å drive noen ut av Norge, altså. Men jeg tolker ditt spørsmål som retorisk.) Det er selvsagt fullt ut mulig å drive noen mennesker ut av landet. Og at det ikke nødvendigvis er lettere å drive en som ikke er norsk statsborger ut av Norge som en som er norsk statsborger. Vennlig hilsen Jo, det er vanskeligere fordi det landet hvor man fordriver folk til har en tendens til å sette alle andre enn landets egne borgere på første fly tilbake til Norge. 0 Siter
Scholar Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Jo, det er vanskeligere fordi det landet hvor man fordriver folk til har en tendens til å sette alle andre enn landets egne borgere på første fly tilbake til Norge. Hei! Underlig at du skal oppleve dette som et problem. Det er bare ikke å slippe dem inn igjen. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hei! Jeg ser du ikke gjør noe reelt forsøk på å besvare spørsmålet. Vennlig hilsen Hei Jeg ser at du ikke gjør noe reelt forsøk på å tenke logisk. Vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hei! Underlig at du skal oppleve dette som et problem. Det er bare ikke å slippe dem inn igjen. Vennlig hilsen Så vi skal ha store mengder mennesker bosatt på flyplassen? 0 Siter
Scholar Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hei Jeg ser at du ikke gjør noe reelt forsøk på å tenke logisk. Vennlig hilsen Hei! Du har rett i at jeg ikke gjør noen forsøk; i motsetning til deg er logisk tankegang noe som hos meg følger helt automatisk. I lys av ditt siste innlegg ser vi nok bedre hvorfor du ikke forstår at du ikke har klart å besvare spørsmålet og at du har sørgelig lite til støtte for ditt syn i denne saken. Vennlig hilsen 0 Siter
Scholar Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Så vi skal ha store mengder mennesker bosatt på flyplassen? Hei! Siden du IKKE har fått dette med deg: jeg er ikke for å hive noen ut av Norge. Slik sette er det fristende å besvare ditt spørsmål med "økseskaft"! Mitt poeng har vært at det ikke nødvendigvis er så lett å utvise fra Norge en som ikke har norsk statsborgerskap -- det er jo ikke sikkert at "avgiverlandet" vil ta personen tilbake. Håper du er mindre forvirret etter dette. Vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hei! Siden du IKKE har fått dette med deg: jeg er ikke for å hive noen ut av Norge. Slik sette er det fristende å besvare ditt spørsmål med "økseskaft"! Mitt poeng har vært at det ikke nødvendigvis er så lett å utvise fra Norge en som ikke har norsk statsborgerskap -- det er jo ikke sikkert at "avgiverlandet" vil ta personen tilbake. Håper du er mindre forvirret etter dette. Vennlig hilsen Du skriver: "Mitt poeng har vært at det ikke nødvendigvis er så lett å utvise fra Norge en som ikke har norsk statsborgerskap -- det er jo ikke sikkert at "avgiverlandet" vil ta personen tilbake." Men jeg har ikke påstått at det er lett å utvise folk, men at det nok er vanskeligere å utvise egne borgere. 0 Siter
Scholar Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Du skriver: "Mitt poeng har vært at det ikke nødvendigvis er så lett å utvise fra Norge en som ikke har norsk statsborgerskap -- det er jo ikke sikkert at "avgiverlandet" vil ta personen tilbake." Men jeg har ikke påstått at det er lett å utvise folk, men at det nok er vanskeligere å utvise egne borgere. Hei! Og der tar du feil -- det er nemlig ikke nødvendigvis lettere. Det KAN i enkelte tilfeller være lettere, men ikke med noen som helst form for logisk nødvendighet. Vennnlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hei! Og der tar du feil -- det er nemlig ikke nødvendigvis lettere. Det KAN i enkelte tilfeller være lettere, men ikke med noen som helst form for logisk nødvendighet. Vennnlig hilsen Dessverre virker det som om du igjen kun kan presentere faglig uforsvarlig vås. Synd. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hei! Du har rett i at jeg ikke gjør noen forsøk; i motsetning til deg er logisk tankegang noe som hos meg følger helt automatisk. I lys av ditt siste innlegg ser vi nok bedre hvorfor du ikke forstår at du ikke har klart å besvare spørsmålet og at du har sørgelig lite til støtte for ditt syn i denne saken. Vennlig hilsen Javel. Jeg gidder ikke svare på kverulering akkurat nå *glefs* 0 Siter
Scholar Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Dessverre virker det som om du igjen kun kan presentere faglig uforsvarlig vås. Synd. Hei! Mitt tilbud om å spandere en konsultasjon for deg hos NHD står ved lag. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.