Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Så du mener at dersom bin Laden var norsk statsborger, så skulle vi ikke ha kunnet hivet ham ut?

Vennlig hilsen

Jeg mener at Viggo K. er født og oppvokst i Norge... hvor skulle vi hive han ut? Og jeg mener at dersom bin Laden først var norsk, skulle han bli. De jeg mener bør kastes ut er de som ikke er norske statsborgere.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Scholar

18

• Sør

6

• Grip

2

• Reg@l

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

nei - det kan man jo ikke. Hvor skulle man hivd en Norsk statsborger hen? *ler*

På havet?

Send de alle til en sydhavsøy... Australia f.eks? Det har jo blitt gjort før.

Og hvis _noen_ ikke skjønner ironien - det ER ironi.

Gjest Little Miss Sunshine
Skrevet

*hehe*

=)

Gjest Terakotta
Skrevet

Ja, det HAR jo blitt gjort før - så vidt meg bekjent så var det irske fanger som ble sendt i hopetall til Australia, og startet sine nye liv der nede - husker vel John English vel? (olala)

Det rare er at de er SÅ strenge NÅ i Australia - de tar nok ikke inn en fjern slektning engang :)

Skrevet

Jeg mener at Viggo K. er født og oppvokst i Norge... hvor skulle vi hive han ut? Og jeg mener at dersom bin Laden først var norsk, skulle han bli. De jeg mener bør kastes ut er de som ikke er norske statsborgere.

Hei!

Hva gjør det prinsipielt letter å kaste ut en ikke er norsk statsborger enn en som er det?

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

Hva gjør det prinsipielt letter å kaste ut en ikke er norsk statsborger enn en som er det?

Vennlig hilsen

Hva som gjør det lettere å kaste ut en som ikke er norsk statsborger enn en som er det? Synes igrunn svaret ligger i spørsmålet.

Annonse

Skrevet

Hei!

Vennlig hilsen

Hvor vil du deportere folk som kun er norske statsborgere til?

Skrevet

Hva som gjør det lettere å kaste ut en som ikke er norsk statsborger enn en som er det? Synes igrunn svaret ligger i spørsmålet.

Hei!

Jeg ser du ikke gjør noe reelt forsøk på å besvare spørsmålet.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hvor vil du deportere folk som kun er norske statsborgere til?

Hei!

Ut av landet, til et hvilket som helst annet land eller sted.

(Ikke at jeg er interessert i å drive noen ut av Norge, altså. Men jeg tolker ditt spørsmål som retorisk.)

Det er selvsagt fullt ut mulig å drive noen mennesker ut av landet. Og at det ikke nødvendigvis er lettere å drive en som ikke er norsk statsborger ut av Norge som en som er norsk statsborger.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

Ut av landet, til et hvilket som helst annet land eller sted.

(Ikke at jeg er interessert i å drive noen ut av Norge, altså. Men jeg tolker ditt spørsmål som retorisk.)

Det er selvsagt fullt ut mulig å drive noen mennesker ut av landet. Og at det ikke nødvendigvis er lettere å drive en som ikke er norsk statsborger ut av Norge som en som er norsk statsborger.

Vennlig hilsen

Jo, det er vanskeligere fordi det landet hvor man fordriver folk til har en tendens til å sette alle andre enn landets egne borgere på første fly tilbake til Norge.

Skrevet

Jo, det er vanskeligere fordi det landet hvor man fordriver folk til har en tendens til å sette alle andre enn landets egne borgere på første fly tilbake til Norge.

Hei!

Underlig at du skal oppleve dette som et problem. Det er bare ikke å slippe dem inn igjen.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

Jeg ser du ikke gjør noe reelt forsøk på å besvare spørsmålet.

Vennlig hilsen

Hei

Jeg ser at du ikke gjør noe reelt forsøk på å tenke logisk.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

Underlig at du skal oppleve dette som et problem. Det er bare ikke å slippe dem inn igjen.

Vennlig hilsen

Så vi skal ha store mengder mennesker bosatt på flyplassen?

Annonse

Skrevet

Hei

Jeg ser at du ikke gjør noe reelt forsøk på å tenke logisk.

Vennlig hilsen

Hei!

Du har rett i at jeg ikke gjør noen forsøk; i motsetning til deg er logisk tankegang noe som hos meg følger helt automatisk.

I lys av ditt siste innlegg ser vi nok bedre hvorfor du ikke forstår at du ikke har klart å besvare spørsmålet og at du har sørgelig lite til støtte for ditt syn i denne saken.

Vennlig hilsen

Skrevet

Så vi skal ha store mengder mennesker bosatt på flyplassen?

Hei!

Siden du IKKE har fått dette med deg: jeg er ikke for å hive noen ut av Norge. Slik sette er det fristende å besvare ditt spørsmål med "økseskaft"!

Mitt poeng har vært at det ikke nødvendigvis er så lett å utvise fra Norge en som ikke har norsk statsborgerskap -- det er jo ikke sikkert at "avgiverlandet" vil ta personen tilbake.

Håper du er mindre forvirret etter dette.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

Siden du IKKE har fått dette med deg: jeg er ikke for å hive noen ut av Norge. Slik sette er det fristende å besvare ditt spørsmål med "økseskaft"!

Mitt poeng har vært at det ikke nødvendigvis er så lett å utvise fra Norge en som ikke har norsk statsborgerskap -- det er jo ikke sikkert at "avgiverlandet" vil ta personen tilbake.

Håper du er mindre forvirret etter dette.

Vennlig hilsen

Du skriver: "Mitt poeng har vært at det ikke nødvendigvis er så lett å utvise fra Norge en som ikke har norsk statsborgerskap -- det er jo ikke sikkert at "avgiverlandet" vil ta personen tilbake."

Men jeg har ikke påstått at det er lett å utvise folk, men at det nok er vanskeligere å utvise egne borgere.

Skrevet

Du skriver: "Mitt poeng har vært at det ikke nødvendigvis er så lett å utvise fra Norge en som ikke har norsk statsborgerskap -- det er jo ikke sikkert at "avgiverlandet" vil ta personen tilbake."

Men jeg har ikke påstått at det er lett å utvise folk, men at det nok er vanskeligere å utvise egne borgere.

Hei!

Og der tar du feil -- det er nemlig ikke nødvendigvis lettere. Det KAN i enkelte tilfeller være lettere, men ikke med noen som helst form for logisk nødvendighet.

Vennnlig hilsen

Skrevet

Hei!

Og der tar du feil -- det er nemlig ikke nødvendigvis lettere. Det KAN i enkelte tilfeller være lettere, men ikke med noen som helst form for logisk nødvendighet.

Vennnlig hilsen

Dessverre virker det som om du igjen kun kan presentere faglig uforsvarlig vås.

Synd.

Skrevet

Hei!

Du har rett i at jeg ikke gjør noen forsøk; i motsetning til deg er logisk tankegang noe som hos meg følger helt automatisk.

I lys av ditt siste innlegg ser vi nok bedre hvorfor du ikke forstår at du ikke har klart å besvare spørsmålet og at du har sørgelig lite til støtte for ditt syn i denne saken.

Vennlig hilsen

Javel. Jeg gidder ikke svare på kverulering akkurat nå

*glefs*

Skrevet

Dessverre virker det som om du igjen kun kan presentere faglig uforsvarlig vås.

Synd.

Hei!

Mitt tilbud om å spandere en konsultasjon for deg hos NHD står ved lag.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...