Gå til innhold

jeg..en smokk!!


Gjest oktoberconnie

Anbefalte innlegg

Gjest oktoberconnie

ikke vil hun ha tåte, ikke vil hun ha smokk. hun må ha puppen for å sove...hun er 12 uker på mandag.

hva gjør jeg?

connie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen ja...

Det er slitsomt, men det blir nok bedre etterhvert...

Da jenta mi var 2,5 mnd tok hun tommelen og da ble alt litt bedre...

Nå er hun 4 mnd.. Sovner enda med puppen... og ligger i vår seng....

Men vi koser oss :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd NUK smokkene, Celine tok den til slutt. Hun er forøvrig også 12 uker på mandag.

Celine må også ha pupp for å sove, men tenkte vi skulle prøve å legge henne uten pupp etter 3 mnd's kontrollen, om helsesøster kan gi oss noen gode råd for å få det til. På dagtid skriker hun veldig når hun er trøtt og skal sove, så jeg kan bare tenke meg hvordan hun vil skrike alene i sengen....vil ikke la henne skrike seg i søvn om natten ennå, for da tenker jeg at hun vil sove så urolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære oktoberconnie.Endel barn blir avhengig av ytre stimulering for å sovne. De må læres til å finne søvnen selv.Hva hender om du legger henne ned i sengen våken? hvor lenge gråter hun da? Prøv eventuelt å ta henne bort fra brystet før hun sovner, legg henne i sengen gå inn til henne jevnlig og bare snakk til henne for å bekrefte at du er der. Ta eventuelt kontakt med helsesøster for å få en mer personlig veiledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...