Gå til innhold

Hvordan gikk påsken zapp?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12

Du skrev ett innlegg om dobbeltspill i påsken.

Gikk det bra? Fikk du kost deg uten at det ble for mye styr og grubling på om noen oppdaget deg?

Er jo viktig og ha et sosialt liv og ikke isolere seg!

Jeg er dessverre alt for flink til og stikke hodet i sanden og vil helst være hjemme.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143992-hvordan-gikk-p%C3%A5sken-zapp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

zapp1365380584

Påsken gikk greit, den, men det er nå til helga den store prøven kommer. Skal bo hos broren min på flatseng i stua ei uke, og det uten å bli oppdaget. Jeg er litt nervøs for det.

Alt fra at de oppdager bleiene i bagasjen, til at de ser at jeg har dem på om natta. Hender jeg kaster dyna i søvne, og da... I tillegg er det hva gjør man med de brukte så de ikke blir oppdaget.

Heldigvis har de felles søppelkasse i nabolaget, så jeg kommer i alle fall unna der.

I tillegg skal jeg i familieselskap med alt det medfører, og det er virkelig skrekken å bli oppdaget. Det ville lage så masse trøbbel for meg.

Er nok litt mer nervøs for det enn jeg burde, for etter å ha brukt bleier i mange år blir man litt slu...

Forresten veldig koselig at du spurte...

Gjest Shira12

Påsken gikk greit, den, men det er nå til helga den store prøven kommer. Skal bo hos broren min på flatseng i stua ei uke, og det uten å bli oppdaget. Jeg er litt nervøs for det.

Alt fra at de oppdager bleiene i bagasjen, til at de ser at jeg har dem på om natta. Hender jeg kaster dyna i søvne, og da... I tillegg er det hva gjør man med de brukte så de ikke blir oppdaget.

Heldigvis har de felles søppelkasse i nabolaget, så jeg kommer i alle fall unna der.

I tillegg skal jeg i familieselskap med alt det medfører, og det er virkelig skrekken å bli oppdaget. Det ville lage så masse trøbbel for meg.

Er nok litt mer nervøs for det enn jeg burde, for etter å ha brukt bleier i mange år blir man litt slu...

Du får vel bare prøve og gjøre det beste ut av det, selv om det blir litt slitsomt.

Jeg har dessverre ikke noen gode råd og komme med siden jeg ikke har noen erfaring.

Du må ha en god tur, og prøve og kose deg! :)

Mvh

zapp1365380584

Du får vel bare prøve og gjøre det beste ut av det, selv om det blir litt slitsomt.

Jeg har dessverre ikke noen gode råd og komme med siden jeg ikke har noen erfaring.

Du må ha en god tur, og prøve og kose deg! :)

Mvh

Skal gjøre mitt beste...

• 2 måneder senere...

Jeg blir bedrøvet når jeg leser om alt stresset dere har for å skjule deres handicap.Jeg kjenner meg godt igjen.Innvalide bruker krykker for å greie hverdagen,vi må bruke bleier.Jeg skjuler ikke mitt problem lenger,og i alle familier skal jeg garantere at det finnes mange med sykdommer i urinveiene.Håper dere får en god sommer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...