Gå til innhold

Hvilken medisin fikk jeg i 1985?

Anbefalte innlegg

Var selv sengevæter til jeg var ca 6,5 år. Da tok mamma meg med til legen, og jeg husker at jeg selv fikk velge mellom alarmmatte og medisin. Jeg tenkte for meg selv at medisin sikkert var det beste, for da ble jeg jo frisk, trodde jeg.. Men det jeg lurer på er hvilken medsin jeg fikk.

Husker at medisinen var flytende og at mamma sugde den opp i et rør som fulgte med og blåste den med munnen inn i nesen min. Var det minirin?

Jeg trengte bare en eneste dose, før jeg var kurert for alltid.

Jeg er selv legestudent, så har blitt nysgjerrig på hvilken medisin jeg fikk. Håper kanskje noen husker denne medisinen. Hva den het og om det er samme virkningsstoffet som minirin. (ADH?)

Tusen takk for hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144057-hvilken-medisin-fikk-jeg-i-1985/
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...