Gå til innhold

BUFA GODKJENNING !!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye! Jeg ble så oppmuntret av innlegget ditt i går at jeg ringte legekontoret for å bestille time. Det er lang ventetid for å komme til fastlege her jeg bor, men en kan jo ikke bestille noe før man vet at godkjenningen er der! Vel - jeg fikk meg en time, og var passelig fornøyd med tidspunktet.

Så dro jeg til dagmamma for å hente gullet, og vi gikk på butikken. Da jeg stod i kassen fikk jeg en telefon hjemmefra. Mannen min hadde funnet en meget etterlengtet godkjenning i posten!! Det blir deilig å komme litt videre, så gratulerer nok en gang til oss begge :-) Vi var registrert 26 november!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144062-bufa-godkjenning/#findComment-911852
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...