Gå til innhold

Gratulerer Ling!!(og alle dere andre)

Anbefalte innlegg

Hei på deg(dere)lenge siden sist!

Jeg ser at du har fått datter nr 2 Ling,gratulerer så mye!

Vi var i Hefei og hentet vår første kinaskatt,koselig by.

Jeg er ikke så mye inne her lenger,tiden strekker ikke til:o)

Med en snart 18 åring,en som blir 8 på søndag og "litlå"på snart 6 blir døgnet for kort.

Har tenkt at jeg skulle vært med på treffene dere har i "byen" men det er alltid noe som kommer i veien.

Vel ha en kjempefin tur til Kina(misunner dere)og kos dere med de små,de vokser så fort! Til høset har jeg tre skolebarn,utrolig!!! Og sølvbryllup!!

Til alle dere andre på forumet GRATULERER, hvor enn dere er i prosessen!!

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144088-gratulerer-lingog-alle-dere-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Takk for koselig hilsen. Kjekt å se deg her inne, det var lenge siden ja. Vi gleder oss veldig til å reise men det er vel unødvendig å si. Skal bli kjekt å oppleve en ny provins også. Så Hefei var en kjekk by? Jeg har hørt ganske lite om den så dersom du eller noen andre har litt informasjon om byen så setter jeg pris på å høre litt.

Ja ungene vokser jammen til. Tenk at dine har blitt så store. Jeg forstår godt at det er travelt med 3 barn i den alderen. Men kanskje du en gang finner tid til å være med på et treff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...