Gå til innhold

ENDA EN BUFA-GODKJENNING!!

Anbefalte innlegg

Hurra!

Endelig er vi også godkjente!! Vi ble registrert 26 november i BUFA, og hadde regnet med godkjenning innen skatten sin 2-årsdag i slutten av februar. Men - som alle vet så godt her inne så gikk ventetiden opp, men endelig så er vi der! Nå blir det en hektisk periode med innsamling av papirer, men det er bare gøy :-)

Håper det er en trøst til alle dere som er registrert i desember. Nå er de sikkert øyeblikk ferdig med november!

Sri Lanka, here vi comes!! (Mot slutten av 2005 kanskje???) :-)

Lykkelig klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144201-enda-en-bufa-godkjenning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fru undrene

Gratulerer med godkjenningen!!!!

Så spennende. Jeg følger jo litt eksrta med deg siden vi skulle til Sri Lanka i utgangspunktet. Og jeg fikk jo så mye god informasjon av deg...... Nå er det derimot Colombia som får en visitt av oss. Lykke, lykke til videre med papirer og alt som skal ordnes.

Annonse

Gratulerer! Vi kommer løpende etter.

Ja, det blir artig å kunne følge hverandre!! Hvor var det dere var i løypa igjen? Dere venter på godkjenning, gjør dere ikke?

Vi har ikke ventet så veldig på godkjenningen denne gangen, har klart å fortrenge det, men vi er likevel ikke helt rolige før søknaden vår er registrert på Sri Lanka. Da er det i alle fall ikke mer vi kan gjøre :-)

Satser på at vi blir blant de første søknadene som blir sendt i år, for ellers kan ventetiden bli veldig lang...

Mvh

Gratulerer med godkjenningen!!!!

Så spennende. Jeg følger jo litt eksrta med deg siden vi skulle til Sri Lanka i utgangspunktet. Og jeg fikk jo så mye god informasjon av deg...... Nå er det derimot Colombia som får en visitt av oss. Lykke, lykke til videre med papirer og alt som skal ordnes.

Takk for det, og ditto!

Jeg følger fortsatt med deg selv om du byttet. I disse dager hadde nok jeg også byttet hvis det ikke hadde vært andre gangen. Nå kan vi ikke tenke oss å reise noen annen plass for å hente lillebror eller lillesøster!

Gratulerer med godkjenning i Colombia! Dette blir spennende :-)

Mvh

GRATULERER!!!

Så gøy at den endelig kom!! Lykke til videre, vi kommer etter! Lurer på hvem som blir tobarnsmor først ;-) ?

Hilsen

Hei igjen!

Vel - det blir vel du som blir tobarnsmor først, men det som blir spennende er jo når vi får reise og hente. Dere må jo vente veldig lenge i forhold til oss som kan reise med en gang vi får tildeling. Hvor lang ventetid er det ca. på tildeling fra India nå?

Vi følges i alle fall ad!

Klem fra

Vi har ikke India som giverland denne gangen, vi skiftet til Nepal.

Det tar for lang tid i India, ventetiden etter tildelig er ikke noe vi vil gå igjenom igjen.

Regner med ca 10 mnd etter godkjenning og så 2 mnd etter reiser vi til Nepal, det kan vi holde ut.

Og vi vet vi får en sønn siden vi har en pike fra før.

Gleder oss stort!!!

Klemmer fra

Annonse

Vi har ikke India som giverland denne gangen, vi skiftet til Nepal.

Det tar for lang tid i India, ventetiden etter tildelig er ikke noe vi vil gå igjenom igjen.

Regner med ca 10 mnd etter godkjenning og så 2 mnd etter reiser vi til Nepal, det kan vi holde ut.

Og vi vet vi får en sønn siden vi har en pike fra før.

Gleder oss stort!!!

Klemmer fra

Så spennende at dere har skiftet til Nepal! Jeg hadde ikke fått med meg det.

Vi er også omtrent sikre på å få en gutt denne gangen, og det blir koselig. Men - vi har ingenting imot å få ei jente til heller, det blir jo praktisk med tanke på arving av klær...

Da blir det veldig spennende å se - kanskje vi kommer i mål omtrent likt dersom situasjonen på Sri Lanka bedrer seg litt. Og jeg har inntrykk av at barna fra Nepal ofte er ganske små også? Kanskje vi får jevnaldrende gutter, det hadde vært morsomt!

Jeg hadde en fjernadoptivbror fra Nepal en gang i tiden, og en veninne som jeg studerte sammen med er derfra. Spennende land!!

Klem fra

...Med godkjenningen, Lanka! Får krysse fingre for at ting går raskere i Sri Lanka enn du nå tror.

Hold meg oppdatert, da!

Hilsener fra

Takk for det Mamta!

Jeg skal nok holde deg oppdatert! Det blir spennende fremover til vi får avgårde papirene, og så må jeg prøve å glemme det litt igjen. Ellers blir jeg så rastløs... er egentlig en ganske utolmodig person når det gjelder å vente på noe! Men - jeg har nok moderert meg med årene :-)

Kos deg med dine skjønne små skatter, og så mailes vi...

Klem fra

Hei

Gratulerer så mye! Det er en herlig følelse å stå med brevet i hånda. Vi venter på papirer fra VB , så vi får samlet det vi trenger. Håper det går fort for oss begge.

Lettet hilsen fra

Ja, vi får håpe det! Lykke til med papirinnsamling dere også!!

Mvh

Tusen takk for alle svarene og oppmuntringene!

Heldigvis så har jeg vært i stand til å "glemme" at vi venter innimellom, så jeg tror og håper at det første året vil gå fort. Men - så vil nok spenningen øke på dersom vi ikke har hørt noe...

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...