Gå til innhold

Gladmeldingen fra Se og hør

Anbefalte innlegg

Gjest tjoho....!!!
Skrevet

Har dere søkt? Og hva søkte dere da om?

Litt nysgjerrig. Jeg søkte nemlig, og vant!

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Soria

3

• selle

1

• coxx

1

• nynne

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest tjoho....!!!
Skrevet

Hva vant du?.....

sykkel til 5000.

Gjest GRATULERER til deg
Skrevet

Jeg har søkt om varmepumpe, men har ikke hørt noe enda, så jeg har ikke vunnet

Gjest tjoho....!!!
Skrevet

Jeg har søkt om varmepumpe, men har ikke hørt noe enda, så jeg har ikke vunnet

Søk flere ganger. Og du kan jo søke om andre ting også.

Jeg sendte inn søknad, og det gikk 2-3 timer så fikk jeg tlf fra dem.

Gjest kari trestakk
Skrevet

Gratulerer! Det er mye jeg gjerne skulle ha søkt om, men må jeg ikke da fortelle min lidelseshistorie slik at den kommer på trykk? Det liker jeg nemlig dårlig.

Annonse

Skrevet

Gratulerer så mye! Mangt og meget jeg kunne ha tr4e4ngt jeg også. Men jeg orker ikke tanken på å stille opp med min historie i bladet.Må man det?

Gjest tjoho....!!!
Skrevet

Gratulerer! Det er mye jeg gjerne skulle ha søkt om, men må jeg ikke da fortelle min lidelseshistorie slik at den kommer på trykk? Det liker jeg nemlig dårlig.

Det var ikke mye som sto på trykk hos meg hvertfall.

Du trenger jo ikke å skrive en lidelseshistorie. Kanskje du hadde en ting du likte godt som ble stjålet, eller at det er noe du har ønsket deg lenge men ikke har råd til.

Kanskje du venter barn og trenger barnevogn.

Skrevet

http://www.seoghor.no/

Gjest tjoho....!!!
Skrevet

Gratulerer så mye! Mangt og meget jeg kunne ha tr4e4ngt jeg også. Men jeg orker ikke tanken på å stille opp med min historie i bladet.Må man det?

Ja, det er en forutsetning. Men det er ikke mye som blir skrevet. Hos meg sto det hvor jeg var fra, og hva jeg hadde skrevet i søknaden min!

Gjest GRATULERER til deg
Skrevet

Søk flere ganger. Og du kan jo søke om andre ting også.

Jeg sendte inn søknad, og det gikk 2-3 timer så fikk jeg tlf fra dem.

slang inn en søknad igjen da :o)

Gjest tjoho....!!!
Skrevet

Hvor mye kan man søke om da?

Hva mener du med hvor mye? Penger får man ikke, men man kan ønske seg ting. Du står jo selvfølgelig fritt til å selge det du får etterpå.

Det var ei dame som fikk bil til 109000. Men hun hadde en veldig tragisk historie da!

Annonse

Gjest what the...
Skrevet

Hva mener du med hvor mye? Penger får man ikke, men man kan ønske seg ting. Du står jo selvfølgelig fritt til å selge det du får etterpå.

Det var ei dame som fikk bil til 109000. Men hun hadde en veldig tragisk historie da!

Jeg mente selvsagt prisen,på det man kan ønske seg.:o)

Gjest tjoho....!!!
Skrevet

Jeg mente selvsagt prisen,på det man kan ønske seg.:o)

Tror det egentlig er ubegrenset. Men ønsker du deg noe som ikke koster så mye, så er jo sjansen større for at du skal få det!

Gjest what the...
Skrevet

Tror det egentlig er ubegrenset. Men ønsker du deg noe som ikke koster så mye, så er jo sjansen større for at du skal få det!

Så hvis jeg bare ønsker meg et viskelær til kryssordløsinga,så er det stooor sjangse for at jeg får det?;o)

Gjest tjoho....!!!
Skrevet

Så hvis jeg bare ønsker meg et viskelær til kryssordløsinga,så er det stooor sjangse for at jeg får det?;o)

Det vet jeg ikke! :) Blir kanskje for billig!

Men alle ønsker seg da vel ting de ikke har råd til???

Gjest tjoho....!!!
Skrevet

Nå har jeg sendt inn en søknad. Takk for tipset :)

hva søkte du om da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...