Gå til innhold

Region Vest neste!

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Det stemmer at det er lenge siden - det var mens vi begge hadde morspermisjon i 2002. Jeg hadde en søster i Bergen... Det ble ikke så mange besøk der, så derfor tok jeg ikke kontakt.

Vi ble godkjente i gamle BUFA på mandag - fikk brev i går :-)

Krysser fingrene for at region Vest jobber fort!

Mvh

Hei igjen!

Jeg er litt usikker på hvor lang tid det tar nå som sosialrapporten skal oversettes, men jeg håper at papirene våre kan sendes nedover til Sri Lanka i slutten av mai!?

Etter det er det veldig usikkert, men AF "advarer" om lengre ventetid der nede, fra 12 til 18 mnd. Så det er bare å hente frem ventestøvet som mange snakker om her inne :-) Hadde håpet på maks 3 år mellom barna, men det blir nok 3,5 til 4 år mellom dem!

Mvh

Fortsetter under...

Jeg trooor jeg vet hvem du er, for det var vel ikke så mange Indiabarn på småbarnstreffet. :)

De har tydeligvis gjort det annerledes med dere enn med oss. Nå skal jo hele sosialrapporten skrives på eget skjema, og den delen som var likt til sist, altså faktadelen om bakgrunn og oppvekst, måtte skrives inn i den nye. Så kopi av vår gamle rapport blir ikke sendt til Region Vest. Håper det stemmer i alle fall... Hmmm.

Håper du gir en lyd når dere får godkjenningen fra Region Vest! Blir spennende å se hvor lang tid det tar der.

Jeg mener de gjør det likt i de nye regionene ang. 2 gangsadopsjon. De ber bufa om lån av mappen fra 1 adopsjon. Vet de gjorde det i de andre regionene da sakene begynte å bli behandlet, ikke spesielt for vår sak eller Region Vest! Du skal se at det detter et slik brev ned i din postkasse også! Vi følges ad, lykke til!!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...