Gå til innhold

Hammoc - Ergo Baby Carrier - erfaring?

Anbefalte innlegg

Sitter her og surfer litt på nettet. Vi skal om en drøy måneds tid avgårde på vår andre hentereise til Seoul. Vi skal da ha med oss gutten vår på 3,5 år. I en storby kan det nok bli mye trasking fra serverdighet til serverdighet og fra marked til marked. I den forbindelse er jeg usikker på om vi skal ha med vogn eller bæremeis eller... .nå har jeg da kommet over Ergo Baby Carrier...

Har hørt om andre som har prøvd Hammock - men aldri før om Baby Carrieren.

Noen av dere som har prøvd den? Evt noen erfaring med hvor bestille fra, raskest levering etc?

http://www.ergobabycarrier.com/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144361-hammoc-ergo-baby-carrier-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

trk1365380645

Den så grei ut! Har ikke prøvd den, men kunne tenke meg noe sånt selv. En vi var på hentereise hadde fått tak i en bæresele som kunne brukes opp til 25 kg (merket var Theodore ... eller noe), men jeg har ikke prøvd det med en stor unge i. Men enklere å få tak i sikkert!

Kos dere på tur uansett!

Sørstjernen

Den så litt ukomfy ut til å bære en baby på 3,5 år i.

Vil dere bære slik at det er kroppskontakt, vil jeg anbefale et bæresjal.

Da kan du bære barnet slik dere vil selv, på hofte, på rygg, sovende i tilnærmet liggestilling over bryst/mage.

En bæremeis ser også bedre ut enn den babycarrieren.

*skeptisk*

trk1365380645

Den så litt ukomfy ut til å bære en baby på 3,5 år i.

Vil dere bære slik at det er kroppskontakt, vil jeg anbefale et bæresjal.

Da kan du bære barnet slik dere vil selv, på hofte, på rygg, sovende i tilnærmet liggestilling over bryst/mage.

En bæremeis ser også bedre ut enn den babycarrieren.

*skeptisk*

Har du (eller noen andre) erfaring med bæresjal? Hvordan fungerer det i praksis med en to-åring (vel 10 kilo)? Hvor bør jeg kjøpe evt? Alle tips og erfaringer mottas med takk, da jeg ønsker å få mest mulig kroppskontakt med min nye sønn!

Sørstjernen

Har du (eller noen andre) erfaring med bæresjal? Hvordan fungerer det i praksis med en to-åring (vel 10 kilo)? Hvor bør jeg kjøpe evt? Alle tips og erfaringer mottas med takk, da jeg ønsker å få mest mulig kroppskontakt med min nye sønn!

http://www.naturbarn.no/

Disse har en god side (og er forhandlere) om bæresjal.

Jeg har ikke brukt selv, men har flere venner som skryter avbæreslyngen og sier det var en dyr men utrolig god investering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...