Gå til innhold

Reg. dato CCAA: 23. mars

Anbefalte innlegg

Skrevet

En koselig overraskelse ventet i postkassa i dag; brev fra AF med registreringsdatoen hos China Centre of Adoption Affairs. Vi er reg. 23.03.04.

Godt å få bekreftet at vi står i køen. Noen andre med reg.dato i mars?

Skrevet

Hei zitrus!

Jeg er også Kina-søker hos AF, og fikk hyggelig beskjed i går, om at min registreringsdato hos CCAA er 5. mars.

Så vi kan jo holde følge i månedene framover! Tenk, at hvis ventetiden holder seg som idag, så kan november bli en spennende måned for oss!? Det er jo "bare" et halvårs tid til!

Med vennlig hilsen...

Skrevet

Gratulerer med CCAA bekreftelsen. Der er godt å vite at søknaden ligger på riktig sted. Vi fikk bekreftet vår LID dato 23.februar. Hvis de tar to måneder under ett så har vi framdeles en sjanse for å kunne reise sammen. Uansett så får du ha en fin ventetid. Vi får følge hverandre framover mot tildelingene.

Stor venteklem fra

Skrevet

Så flott at AF sender ut brev om når man blir registrert i CCAA! Det var veldig bra. Det er jo veldig kjekt å vite.

Lykke til med den siste, store ventefasen. :)

Skrevet

Vi fikk beskjed fra VB idag at log in dato for oss er 26.feb. Siden papir ble sendt 20.feb til Kina,derfor var det stort spenning å se når ble de log in. Nå vet vi sikket på at vi er med feb gruppen og det føles godt. Vi snakkes

Skrevet

Gratulerer Zitrus. Og lykke til med neste etappe (c:

Stor klem fra

Skrevet

Hei zitrus!

Jeg er også Kina-søker hos AF, og fikk hyggelig beskjed i går, om at min registreringsdato hos CCAA er 5. mars.

Så vi kan jo holde følge i månedene framover! Tenk, at hvis ventetiden holder seg som idag, så kan november bli en spennende måned for oss!? Det er jo "bare" et halvårs tid til!

Med vennlig hilsen...

Hei

Ja, det blir spennende. Skal bli hyggelig å følge hverandre, er vel ikke helt utelukket at vi drar samtidig heller?!

Skrevet

Hei

Ja, det blir spennende. Skal bli hyggelig å følge hverandre, er vel ikke helt utelukket at vi drar samtidig heller?!

Hei!

Ja, det hadde vært hyggelig å følges, både i månedene framover, og på den store Reisen til Kina!

Det er vel store sjanser for at vi reiser samtidig, vil jeg tro.

Ha en fin søndag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...