Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og god fredag.

Skjønnar godt at du er lei av å vente. Var heilt deppa i starten av mars, men det gjekk over. Etter at eg hadde hoppa kvar gong telefonen ringte i 14 dagar gav eg opp litt og livet blei betre å leve.

Ventinga var grusom på slutten.

Vi var forespeila tildeling i des/jan i brev frå VB. Når vi ringte i desember fekk vi utsett dette til mars/april.

Vi fekk tildelinga 1. april. Bufa godkjent jan03.

Din tur kjem heilt sikkert og fram til det bør du ha svært mykje å ta deg til slik at du ikkje "går på veggane".

Tenker på deg, og ønskjer deg ei riktig god helg.

Neste veke blir nok di veke.

PS. Har du vore inne på Koreaklubben sine forumsider? Der er det godt å vere for "ventande". Eg følte eg fekk mykje støtte i dei verste periodane. Også fint å lese reisebrev frå dei som er å hentar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...