Gå til innhold

Anbefalte innlegg

trk1365380645
Skrevet

Jeg har hentet verdens søteste to-åring, og har veldig lyst til å bære ham masse- men han er elleve kilo, og det er tungt for min utrente kropp. Lurte derfor på å investere i bærehjelp, sjal eller sele av noe slag. Men er det noen som har erfaring med noe for så store barn? Det er så mange muligheter, og så vanskelig å velge! Takknemlig for alle råd og tips!

Skrevet

Hei :-)

Skjønner godt at du gjerne vil bære to åringen din så mye som mulig ! Vår erfaring er i hvertfall at det er viktig. Vi kom hjem med to gutter på 16 mnd. og jeg gikk og bar en på hver hofte - gjett om det var tungt !

Jeg vet at det finnes et veldig nyttig hjelpemiddel !

Et lite frima i Bergen produserer et lite sete med belte på som man tar rundt livet. Barnet sitter på setet og du støtter barnet ved å holde rundt det med armen. Vekten av barnet kommer da på dette setet og ikke på dine armer - genialt spør du meg !

Dessverre så husker jeg ikke hva produsenten heter - men jeg vet at det er flere her på DOL som har brukt dette, og oppfordrer dermed dem til å komme med flere opplysninger.

Vet at bladet Foreldre&Barn hadde reklame for dette for noen år siden.

ØNsker dere masse lykke til.

Skrevet

Da vår gutt var i den alderen brukte jeg en god gammel bæremeis både inne og på tur i skogen.

Skrevet

Hei :-)

Skjønner godt at du gjerne vil bære to åringen din så mye som mulig ! Vår erfaring er i hvertfall at det er viktig. Vi kom hjem med to gutter på 16 mnd. og jeg gikk og bar en på hver hofte - gjett om det var tungt !

Jeg vet at det finnes et veldig nyttig hjelpemiddel !

Et lite frima i Bergen produserer et lite sete med belte på som man tar rundt livet. Barnet sitter på setet og du støtter barnet ved å holde rundt det med armen. Vekten av barnet kommer da på dette setet og ikke på dine armer - genialt spør du meg !

Dessverre så husker jeg ikke hva produsenten heter - men jeg vet at det er flere her på DOL som har brukt dette, og oppfordrer dermed dem til å komme med flere opplysninger.

Vet at bladet Foreldre&Barn hadde reklame for dette for noen år siden.

ØNsker dere masse lykke til.

Fant linken til stete jeg snakket om

http://1247.46.229/biz/barnehageutstyr/hoftesete/

Fimaet heter Hornes AS barnehageutstyr, og holder til i Bergen.

carla1365380461
Skrevet

Fikk ikk linken i det forrige innlegget til å virke, men kanskje denne er bedre :-)

www.BARNEHAGEUTSTYR.no

Takk for godt tips!

trk1365380645
Skrevet

Fikk ikk linken i det forrige innlegget til å virke, men kanskje denne er bedre :-)

www.BARNEHAGEUTSTYR.no

tusen takk for tips og link! Har leitet masse på nett også, mange muligheter, så jeg får vel ta en runde og se og føle litt i morgen, kanskje! God helg alle sammen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...