trk1365380645 Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Jeg har hentet verdens søteste to-åring, og har veldig lyst til å bære ham masse- men han er elleve kilo, og det er tungt for min utrente kropp. Lurte derfor på å investere i bærehjelp, sjal eller sele av noe slag. Men er det noen som har erfaring med noe for så store barn? Det er så mange muligheter, og så vanskelig å velge! Takknemlig for alle råd og tips! 0 Siter
bangkok Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Hei :-) Skjønner godt at du gjerne vil bære to åringen din så mye som mulig ! Vår erfaring er i hvertfall at det er viktig. Vi kom hjem med to gutter på 16 mnd. og jeg gikk og bar en på hver hofte - gjett om det var tungt ! Jeg vet at det finnes et veldig nyttig hjelpemiddel ! Et lite frima i Bergen produserer et lite sete med belte på som man tar rundt livet. Barnet sitter på setet og du støtter barnet ved å holde rundt det med armen. Vekten av barnet kommer da på dette setet og ikke på dine armer - genialt spør du meg ! Dessverre så husker jeg ikke hva produsenten heter - men jeg vet at det er flere her på DOL som har brukt dette, og oppfordrer dermed dem til å komme med flere opplysninger. Vet at bladet Foreldre&Barn hadde reklame for dette for noen år siden. ØNsker dere masse lykke til. 0 Siter
tromsmamma Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Da vår gutt var i den alderen brukte jeg en god gammel bæremeis både inne og på tur i skogen. 0 Siter
bangkok Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Hei :-) Skjønner godt at du gjerne vil bære to åringen din så mye som mulig ! Vår erfaring er i hvertfall at det er viktig. Vi kom hjem med to gutter på 16 mnd. og jeg gikk og bar en på hver hofte - gjett om det var tungt ! Jeg vet at det finnes et veldig nyttig hjelpemiddel ! Et lite frima i Bergen produserer et lite sete med belte på som man tar rundt livet. Barnet sitter på setet og du støtter barnet ved å holde rundt det med armen. Vekten av barnet kommer da på dette setet og ikke på dine armer - genialt spør du meg ! Dessverre så husker jeg ikke hva produsenten heter - men jeg vet at det er flere her på DOL som har brukt dette, og oppfordrer dermed dem til å komme med flere opplysninger. Vet at bladet Foreldre&Barn hadde reklame for dette for noen år siden. ØNsker dere masse lykke til. Fant linken til stete jeg snakket om http://1247.46.229/biz/barnehageutstyr/hoftesete/ Fimaet heter Hornes AS barnehageutstyr, og holder til i Bergen. 0 Siter
bangkok Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Fant linken til stete jeg snakket om http://1247.46.229/biz/barnehageutstyr/hoftesete/ Fimaet heter Hornes AS barnehageutstyr, og holder til i Bergen. Fikk ikk linken i det forrige innlegget til å virke, men kanskje denne er bedre :-) www.BARNEHAGEUTSTYR.no 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Fikk ikk linken i det forrige innlegget til å virke, men kanskje denne er bedre :-) www.BARNEHAGEUTSTYR.no Takk for godt tips! 0 Siter
trk1365380645 Skrevet 23. april 2004 Forfatter Skrevet 23. april 2004 Fikk ikk linken i det forrige innlegget til å virke, men kanskje denne er bedre :-) www.BARNEHAGEUTSTYR.no tusen takk for tips og link! Har leitet masse på nett også, mange muligheter, så jeg får vel ta en runde og se og føle litt i morgen, kanskje! God helg alle sammen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.