Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fekk vi godkjenningen i posten i dag.

Vi er reg. 17des. i BUFA.

Håper vi å får sendt papirene til Colombia før sommeren.

Mvh.

Skrevet

Gratulerer Vibsa med godkjenningen. Lykke til videre. Gleder meg til å følge dere i prosessen (c:

Selv holder jeg på å forbereder toårsdagen til frøkna i morra (c:

Tiden flyr! og vi tastes!

Stor klem fra

Skrevet

Gratulerer! Vi fikk også godkjenningen i posten i dag, og var, som dere, registrert den 17. desember. Ventetiden har vært lang, men jeg var forberedt på at den skulle bli lenger. De siste dagene har jeg sett at de som var registrert i slutten av november har fått godkjenning. Trodde derfor vår var noen uker fram i tid. En GOD start på helga!!

Skrevet

....er det ikke godt å være offentlig godkjente foreldrekandidater :-))

Lykke til videre i prosessen!

Skrevet

Hei Vibsa

Gratulerer så mye med BUFA godkjenningen!!! Lykke til videre :-)

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenningen!!!

Og lykke til med ny papirinnsamling ;o))

Perle & Bruse
Skrevet

Grattis!!!!!!!!! Godt å se det kommer godkjenninger nå. Vi har reg. dato 22.12.03 - så da nærmer det seg kanskje for oss også etterhvert! Lykke til videre!

vh

Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenninga :-)

Kjenner igjen den herlige følelsen, og nå er dere virkelig igang!!

Lykke til videre :-)

Gjest norlys
Skrevet

GRATULERER

Godt å høre at de er kommet til desember bunken.....vi ligger nemlig også der, nærmere bestemt 19 desember. Så nå kan vi vel vente oss et brev snart, forhåpentligvis

Jippi

Skrevet

Gratulerer såå masse med godkjenningen. Den kom sent men godt :o))

Lykke til videre. Klem fra

Skrevet

gratulerer så mye!!!

Da ligger vi ganske likt i løypa. Vi har akkurat begynt papirinnsamlinga til Colombia.

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen! Nå er det bare å kaste seg rundt og samle inn papirer :-))

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen!! Vi fikk vår for noen dager siden, og det er en deilig følelse! Skal si de jobber raskt nå - det er bra!

Lykke til videre!!

Mvh

Skrevet

Gratulerer til dere! Vår godkjenning kom også fredag.

Vi lå jo temmelig likt i løypa fra starten da, husker du vi snakket sammen om registreringsbrev?

lykke til videre på veien mot colombia!

klem fra

Skrevet

Gratulerer! Vi fikk også godkjenningen i posten i dag, og var, som dere, registrert den 17. desember. Ventetiden har vært lang, men jeg var forberedt på at den skulle bli lenger. De siste dagene har jeg sett at de som var registrert i slutten av november har fått godkjenning. Trodde derfor vår var noen uker fram i tid. En GOD start på helga!!

Hun var virkelig produktiv saksbehandleren denne uka. Herlig følelse det å endelig ha godkjenningen der ikke sant!

lykke til videre.

klem fra

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med BUFA-godkjenningen. Lykke til videre i neste ventefase.

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer med godkjenningen!!!

Lykke til med papirinnsamlingen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...