Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da sikter jeg ikke i første omgang til Det Norske Arbeiderparti, jeg sikter til rottereiret i Mukataen, araberns svar på Rikskanseliet i Berlin:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=224572

Så får vi se hvor hissig egypteren er på å bli martyr. En kvalifisert gjetning; en aksjon a la Ashrod én gang til, og Arafat får en 500 punder rett i den svarte skinnsofaen han troner i når han holder sitt «hoff».

Rest in pieces.

Skrevet

Det du bedriver er en direkte oppfordring til internasjonal terrorisme, helt på linje med å oppfordre til å drepe Sharon, Bush eller andre.

Du beviser at "din side" består av en gjeng fanatikere, som er AKKURAT LIKE ILLE som Hamas, og langt verre enn Arafat.

Derutover er det du bedriver landsforæderi - nemlig å støtte internasjonal terrorisme.

Skrevet

Det du bedriver er en direkte oppfordring til internasjonal terrorisme, helt på linje med å oppfordre til å drepe Sharon, Bush eller andre.

Du beviser at "din side" består av en gjeng fanatikere, som er AKKURAT LIKE ILLE som Hamas, og langt verre enn Arafat.

Derutover er det du bedriver landsforæderi - nemlig å støtte internasjonal terrorisme.

...så kanskje du vil oppdage at det er på din side av det politiske gjerdet det befinner seg flest landsforrædere, Asbjørn Sunde, Gunvor Galtung Haavik, Arne Treholt, Vidkun Quisling, Henry Rinnan osv. osv.

Elimineringen av Arafat ville stått helt i forhold til hans «politiske linje», der drap på uskyldige har vært varemerket i snart førti år.

Jeg noterer meg forøvrig at du stadig senker terskelen for personangrep, trakassering og sjikane. Du bør ta et kurs i «anger management», da sinnet ditt har en tendens til å løpe av med deg.

Skrevet

...så kanskje du vil oppdage at det er på din side av det politiske gjerdet det befinner seg flest landsforrædere, Asbjørn Sunde, Gunvor Galtung Haavik, Arne Treholt, Vidkun Quisling, Henry Rinnan osv. osv.

Elimineringen av Arafat ville stått helt i forhold til hans «politiske linje», der drap på uskyldige har vært varemerket i snart førti år.

Jeg noterer meg forøvrig at du stadig senker terskelen for personangrep, trakassering og sjikane. Du bør ta et kurs i «anger management», da sinnet ditt har en tendens til å løpe av med deg.

Du oppfordere til internasjonal terrorisme. Punktum.

Jeg gjør det ikke. Punktum. Verken av Sharon eller noen andre.

Hva andre måtte gjøre, gjør IKKE din oppfordring noe bedre.

Skrevet

Du oppfordere til internasjonal terrorisme. Punktum.

Jeg gjør det ikke. Punktum. Verken av Sharon eller noen andre.

Hva andre måtte gjøre, gjør IKKE din oppfordring noe bedre.

... er at du diskuterer sak og ikke person.

Jeg kommenterer en situasjon, og oppfordrer ikke til terror. At jeg føler en viss tilfredsstillelse over at Arafat ikke lenger er «fredet» regnet jeg med ville avstedkomme hatefulle utfall fra deg.

Skrevet

... er at du diskuterer sak og ikke person.

Jeg kommenterer en situasjon, og oppfordrer ikke til terror. At jeg føler en viss tilfredsstillelse over at Arafat ikke lenger er «fredet» regnet jeg med ville avstedkomme hatefulle utfall fra deg.

Igjen diskuterer du person.

Jeg fordømmer det du SKRIVER - nemlig din oppfordring til internasjonal terrorisme, og jeg påpeker at dette neppe kan oppfattes som annet enn landsforæderi fra din side, ettersom den norske stat vitterlig fordømmer slik terror-aktivitet.

Skrevet

Igjen diskuterer du person.

Jeg fordømmer det du SKRIVER - nemlig din oppfordring til internasjonal terrorisme, og jeg påpeker at dette neppe kan oppfattes som annet enn landsforæderi fra din side, ettersom den norske stat vitterlig fordømmer slik terror-aktivitet.

Først skriver du:

«- Igjen diskuterer du person.-»

...men allerede i overskriften kommer du med personangrep:

«-landsforæderi fra din side -»...!?!

Og så hevder du:

«-Jeg fordømmer det du SKRIVER - »..??!

Hva skal en si til sånt da? Du er åpenbart så sint og ubalansert at du heller burde logge av og tenke deg godt om. Sett fra mitt ståsted er det liten eller ingen grunn å kommentere disse påstandene eller diskutere under slike forutsetninger.

Skrevet

Først skriver du:

«- Igjen diskuterer du person.-»

...men allerede i overskriften kommer du med personangrep:

«-landsforæderi fra din side -»...!?!

Og så hevder du:

«-Jeg fordømmer det du SKRIVER - »..??!

Hva skal en si til sånt da? Du er åpenbart så sint og ubalansert at du heller burde logge av og tenke deg godt om. Sett fra mitt ståsted er det liten eller ingen grunn å kommentere disse påstandene eller diskutere under slike forutsetninger.

Jeg har påvist at det du skriver er landsforæderi - det er direkte imot verdier som "rettsstat" og "demokrati". Du oppfordrer til terrorisme.

Jeg kritiserer det du skriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...