Gå til innhold

Sandra vinner IDOL!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest godt mulig
Skrevet

Det er godt mulig. Hun sjarmerer nok mange i senk.

Gjest wertha
Skrevet

Det vil vel igrunnen si at Idol avgjøres ved at barn stemmer på barn.

Kizza1365380506
Skrevet

Tror jeg og, men hun sang da ganske bra igår synes jeg.

Mvh

Skrevet

Det sier min kjære også. Også sier han at i world idol så kommer de til å si at i fjor sendte Norge en som så ut som en hobbit og sang som en engel, mens denne gangen sender Norge en som ser ut som en engel, men synger som en hobbit ;o))

Beste hilsen fra

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, det skulle ikke forundre meg. Hun havner hvertfall i finalen med Kjartan.

Tullete opplegg.. :-)

Annonse

delphina1365380402
Skrevet

Hun sang i hvertfall veldig bra i går! tror at all hetsingen har bidratt til å gjøre henne mer usikker på scenen enn nødvendig, og er du anspent treffer du ikke tonene så godt heller. Jeg synes jenta er kjempeflink, jeg, alderen tatt i betraktning. Hun er både naturlig, søt og sjarmerende - og har et naturtalent og en stemme vi sikkert kommer til å høre mer til når hun blir eldre.

Skrevet

Det sier min kjære også. Også sier han at i world idol så kommer de til å si at i fjor sendte Norge en som så ut som en hobbit og sang som en engel, mens denne gangen sender Norge en som ser ut som en engel, men synger som en hobbit ;o))

Beste hilsen fra

:-D

Gjest papirtiger
Skrevet

Skal hun vinne bare fordi hun går på lykkepiller?

Bare en bitteliten promille blir så sprudlende av "lykkepiller", jeg har aldri sett det.

Jeg synes det er veldig hyggelig å se en så blid jente, håper livet behandler henne mildt så hun forblir slik.

Skrevet

Det er godt mulig. Hun sjarmerer nok mange i senk.

Skjønner ikke at det går an å la seg sjarmere av den latterlige lolita-imagen hennes. Syns hun totalt mangler tæl...

Susanne derimot... :D

Gjest mor i juni
Skrevet

Skjønner ikke at det går an å la seg sjarmere av den latterlige lolita-imagen hennes. Syns hun totalt mangler tæl...

Susanne derimot... :D

Hun er jo bare såvidt fylt 17.. :-)

Annonse

Skrevet

Hun er jo bare såvidt fylt 17.. :-)

Ja, men det er latterlig likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...