berbix Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Finnes det noen som har vært sinnsykt deprimert lenge, og som har angst for å snakke med andre mennesker (utenom dem i butikken) som ikke takler nære forhold som kjæreste. familie, barn osv. Har noen i tildfelde blitt friske etterpå. Please svar. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Jeg har det litt slik. Jeg har ennå ikke blitt frisk, men jobber med saken :-) 0 Siter
berbix Skrevet 23. april 2004 Forfatter Skrevet 23. april 2004 Jeg har det litt slik. Jeg har ennå ikke blitt frisk, men jobber med saken :-) Hva gjør du da? Og hvor lenge har du hatt det sånn? 0 Siter
sterksvak Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Hva gjør du da? Og hvor lenge har du hatt det sånn? jobber med saken:) trener på å gå ut, snakke med folk, sitte på cafe.... trener på å endre de negative tankene jeg får om situasjonene og den skepsisen jeg har til andre mennesker:) trener hardt under veiledning av psykolog da. og hun er veldig tøff med meg, men jeg liker det, for det hun sier er jo sant da! lykke til. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Jeg har hatt det sånn i kjempemange år. Opp og ned med gode og dårlige perioder. Hatt det kjempevanskelig de siste 6-8 årene og er nå på veldig god vei til å bli bra. Må bare si at jeg har lavt stoffskifte også og at det og har spilt en stor rolle. Har gått på medisiner i 4-5 år nå forresten. Mvh 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Det finnes absolutt håp om å få det bedre. Og hvis du nå skal begynne i terapi vil terapeuten hjelpe deg med det. Kan ta tid,men i det siste er det flere som har begynt å si at de synes det skjer noe med meg(etter snart 5 år i terapi)og jeg kjenner det i grunnen selv også. Noe veldig grunnleggende i meg er i forandring ,selv om mye står igjen.Jeg merker det på reaksjonene mine, på relasjonenene jeg har til familie og omverden.Og mange andre områder.Du kan få det mye bedre. Tro på det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.