Gå til innhold

I all verden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er ikke tilgjengelig i kveld tror jeg. Tror jeg skal la henne være i fred og ta det i morgen. Og om ikke hun vil si det, forteller han meg det garantert.

Det var merkelig, jeg har vært ute før i dag men dro hjem klokka ni for jeg var usikker. Det er nok det instinktet :o)

Det er en fin ting for ungdommer å ha noen som venter og som er redde for at det skal skje dem noe. Hun er heldig.

Håper det bare er noe russe-fylle-krangling-greier ;)

Sov godt!

Fortsetter under...

Skrevet

Det er en fin ting for ungdommer å ha noen som venter og som er redde for at det skal skje dem noe. Hun er heldig.

Sov godt!

Synes den tiden der bare var en serie kriser.

Grøss og gru.

Skrevet

hihi, han forteller det.

Omtrent som meg og svigermor.

Jeg forteller det.

Merkelig fenomen.

Ja, det gjør han garantert. Hvis hun sovner nå, stuper han ut døra for å fortelle :o)

Skrevet

Sov godt!

Takk, jeg har roet meg ned nå. Sikkert ikke noe alvorlig.

Hun har verdens snilleste, mest forståelsesfulle kjæreste. Selv kan hun være et hespetre noen ganger :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...