Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med Prinsen!!! Håper det ikke tar lang tid før dere får reisebeskjed, og kan dra til vakre Colombia og hente ham hjem til dere :-))

Når sendte dere papirene til Colombia? Siden vi selv sender til ICBF i disse dager er jeg SÅ nyeskjerrig :-))

Beste hilsen fra

Hei!

Takk for hilsen!

Vi sendte papirene til COL i slutten av juni 03. vi startet prossessen her hjemme i aug 02.

Lykke til!

Gratulerer så mye med gutten, vi er hakk i hæl, fikk beskjed om å oppdatere papirene våre for10 dager siden.....kanskje reiser vi sammen:-)

vi er sååå spendte nå. lykke til med de siste forberedelsene før ferden går til Colombia for å henet gull gutten deres.

mange mange klemmer fra oss reiseklare i

trk1365380645

Så gøy! Gratulerer. Vi hentet en to-åring nå nylig, og det er kjempekjekt, mye latter og stor fart!

Et tips: det finnes diverse bæreseler (evt bæremeiser men jeg ville hatt noe der han kunne vært på magen) som kan brukes til så pass store barn også. Jeg skulle hatt det med, for det er tungt å plutselig skulle gå rundt og bære vel 10 kilo gutt!

Lykke til!

Annonse

Endelig kan jeg si gratulerer til dere!Jeg har jo "ventet aktivt" ei stund sammen med dere.....hehe. Og ja han er utrolig vakker,for jeg har sett bilder av han.Gleder meg til å bli kjent med nok et sjarmerende Colombia-barn:-) Dere er så heldig som snart kan reise til vakre Colombia...!!!Lykke til-med hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...