Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Onsdags morgen var det gjort, og det var ingenting og grue seg for.

Synes det gikk veldig fint!

Noen litt "tunge" spm som krevde litt tankekraft, på slutten når eldstemann var dratt i barnehagen.

Men såpass forventet vi jo, så jeg er veldig fornøyd med hjemmebesøket som vi jo "grugledet" oss til.

Når hun gikk sa hun at neste skritt var et møre med hver av oss alene, så ett oppsummeringsmøte, så er vi ferdige med den biten!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144644-overst%C3%A5tt-hjemmebes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel overstått hjemmebesøk!

Så flott at det gikk bra - og det er jo godt med alt som er tilbakelagt. Ett skritt videre på veien mot et etiopia-vidunder.

Forresten; Svømmer dere i nabokommunen - hver annen torsdag?! Lurer bare fordi det var noen på partiet etter oss som hadde to barn (samme kjønn som dere) og den eldste het O. og den yngste så ut til å stemme i alder med deres?!

klem fra

Annonse

Vel overstått hjemmebesøk!

Så flott at det gikk bra - og det er jo godt med alt som er tilbakelagt. Ett skritt videre på veien mot et etiopia-vidunder.

Forresten; Svømmer dere i nabokommunen - hver annen torsdag?! Lurer bare fordi det var noen på partiet etter oss som hadde to barn (samme kjønn som dere) og den eldste het O. og den yngste så ut til å stemme i alder med deres?!

klem fra

Det var nok ikke oss, vi er innom Grotta en gang i blandt, ellers foregår det meste av svømming i badekaret ;)

Hei og gratulerer med ett skritt videre. Vi har vel samme "konsulent" fra BV om jeg ikke husker feil.

Vi er fler som bruker å være i Grotta ser jeg:-) Kanskje vi skal ta en barselssamling nå vi alle er hjemme igjen?

Det hadde jo vært koselig!

Det er jo ikke så lett å få igang det med adopterte barn som med engenfødte der det ofte henger sammen med svangerskapskurs.

Nå får vel du ig Noraførr hjem småsøskene en stund før meg, men jeg synes det ville være kjekt og av og til kunne treffe noen som også har adopterte barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...