MS pasient Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Latino musikk Jeg synes det bare er så deilig å høre på når enn skal slappe av og sånt! Liste pop er liksom ikke min greie! 0 Siter
arnehepp Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 min egen musikk! http://home.c2i.net/KicKers/enavomi http://www11.nrk.no/upunkt/urort/framework.asp?task=band&band_id=2400 og så liker jeg jeff waynes war of the worlds veldig godt. og henry mancini! miles davis og john coletrane er også gjenngangere. jazz er kanskje det jeg er aller mest glad i, det går jeg ikke lei... HVA ER DIIIIN FAVORITT MUSIKK lurer jeg på i dag ???? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 For tida har jeg unplugged-dilla! Spesielt MTV sine unplugged show har en del godbiter 0 Siter
Gjest malun Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Min evigvarende kjærlighet er Sonic Youth. Ellers er jeg veldig glad i Pixies, Violent Femmes, Soundgarden og en del av de andre i samme gate. Hører også en del på storband-jazz og øskkyst-rap. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Min evigvarende kjærlighet er Sonic Youth. Ellers er jeg veldig glad i Pixies, Violent Femmes, Soundgarden og en del av de andre i samme gate. Hører også en del på storband-jazz og øskkyst-rap. østkyst-rap, mener jeg selvsagt. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Radiohead, Air, Led Zeppelin, Stina Nordenstam, 30-tallsjazz, the Cure, eldre Metallica, Alice in Chains, Faith No More, Portishead, Coldplay, endel bossa nova og ellers chill-out musikk, gjerne med retropreg. 0 Siter
Gjest Sugerar Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Suede (ingen over, ingen ved siden) Madrugada Mew Muse Placebo The Smiths/Morrissey Coldplay Pulp Kaizers The Veils Lorraine Joy Division Pluss mange flere. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Sputnik, Cowboy Laila, Vikingarna, Arvingarna, Ole Ivars, Ole Gunnars, Sven Rogers, Ole Ronnys, Per Kenneths, Hans Torvalds, Rune Eggberts, Ingen over, ingen under, ingen ved siden av. "............................" 0 Siter
amber sun Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Sputnik, Cowboy Laila, Vikingarna, Arvingarna, Ole Ivars, Ole Gunnars, Sven Rogers, Ole Ronnys, Per Kenneths, Hans Torvalds, Rune Eggberts, Ingen over, ingen under, ingen ved siden av. "............................" *LOL* 0 Siter
damedame Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Ah, kunne nevnt i fleng! For tiden går det mye i Peter Gabriel og musikken i musikalen Les Misérables - og Gotan Project. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 *LOL* Nå synes jeg du er ganske nedlatende. Ler du av musikksmaken min? :-) "......................." 0 Siter
BettyBlue Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Ah, kunne nevnt i fleng! For tiden går det mye i Peter Gabriel og musikken i musikalen Les Misérables - og Gotan Project. Gotan Project er fantastisk!! Synd de har det med å avlyse konsertene sine.. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Nå synes jeg du er ganske nedlatende. Ler du av musikksmaken min? :-) "......................." *host host* eh, neeeida, fikk bare et rusk i halsen *krmmt-hihi-hhrmmmt* De du ramser opp ovenfor, har jo groove og feel og flow så det suser 0 Siter
damedame Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Gotan Project er fantastisk!! Synd de har det med å avlyse konsertene sine.. Ja, de er rett og slett fantastiske! Har du hørt låta "What Lola wants" hvor Sarah Vaughans synger? Hennes musikk er også i en klasse for seg. Jazz. Visste ikke at de har det med å avlyse konserter. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 *host host* eh, neeeida, fikk bare et rusk i halsen *krmmt-hihi-hhrmmmt* De du ramser opp ovenfor, har jo groove og feel og flow så det suser Ja, ikke sant? Spesiellt Ole Ronnys er veldig intuitive og nyskapende. Det er nesten som å høre gode gamle Kurt-Kåre Johnny-Bjørn and the Ballprick Girls. "----------------------" 0 Siter
MsSophie Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Sputnik, Cowboy Laila, Vikingarna, Arvingarna, Ole Ivars, Ole Gunnars, Sven Rogers, Ole Ronnys, Per Kenneths, Hans Torvalds, Rune Eggberts, Ingen over, ingen under, ingen ved siden av. "............................" Du glemte Frolandssvingen:-/ 0 Siter
Reg@l Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Ah, kunne nevnt i fleng! For tiden går det mye i Peter Gabriel og musikken i musikalen Les Misérables - og Gotan Project. Les Miserables ja! I dreamed a dream, aldeles nyyyydelig! Sett musicalen live? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.