Gå til innhold

urinveisinfeksjon/tissefeil symptoner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest girlie22

hos meg svir det når jeg tisser og litt ellers også. kjennes ut som om jeg må tisse hele tida. du får antibiotika hos legen etter å ha gitt fra deg en urinprøve. (lurt å ta om morran før du skal til legen, da har bakteriene fått hopa seg litt opp i blæra) Jeg venta litt for lenge, så innen jeg kom meg til legen tissa jeg blodklumper.... så det er egentlig ikke noe å vente på.

Hvis det ikke er så ille kan du prøve tranebærkapsler. Får det på apoteket og helsekost, og jeg synes det hjelper. For mye antibiotika er jo ikke bra.

• 2 uker senere...
Gjest sorimori

hos meg svir det når jeg tisser og litt ellers også. kjennes ut som om jeg må tisse hele tida. du får antibiotika hos legen etter å ha gitt fra deg en urinprøve. (lurt å ta om morran før du skal til legen, da har bakteriene fått hopa seg litt opp i blæra) Jeg venta litt for lenge, så innen jeg kom meg til legen tissa jeg blodklumper.... så det er egentlig ikke noe å vente på.

Hvis det ikke er så ille kan du prøve tranebærkapsler. Får det på apoteket og helsekost, og jeg synes det hjelper. For mye antibiotika er jo ikke bra.

Gode råd fra girlie22, men i tillegg husk å drikk masse. Drikk så mye du orker. Gjerne noe surt. Appelsinjuice for eksempel. Og C-vitaminer er også bra.

Hvis du har sex, er et godt tips å passe på at du tisser både før, og enda viktigere- etterpå. Og gå aldri å hold deg lenge hvis du må tisse.

mamma30til2

Gode råd fra girlie22, men i tillegg husk å drikk masse. Drikk så mye du orker. Gjerne noe surt. Appelsinjuice for eksempel. Og C-vitaminer er også bra.

Hvis du har sex, er et godt tips å passe på at du tisser både før, og enda viktigere- etterpå. Og gå aldri å hold deg lenge hvis du må tisse.

Kjøp et urinprøveglass på apoteket. ta en god dusj på kvelden og ta en urinprøve når du står opp dagen etter. Lever til fastlegen, du trenger ikke time for det. De tar bare en stix på legekontoret. Da får du raskt svar. For meg høres det ut som en urinveisinfeksjon. Jo raskere behandling jo bedre slik at du ikke pådrar deg en nyrebekkenbetennelse! (Er sykepleier på legevakt)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...