Gå til innhold

HJELP

Gjest usikker huseier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg opplevd det en gang, så hadde jeg bare sagt i fra.

Jeg reagerte bare på at du mente hun var fordomsfull.

De du leide hos den gangen burde ha sagt ifra på forhånd at det ikke var tillat med katter.

Vi leier ikke ut hos noen med dyr grunnet helseplager hos sønnen vår.

Katter kommer likevel og tisser i garasjen og på trappa.

Ikke hyggelig nå uteklærne til ungene stanker kattepisslukt.

Løshunder kommer og bæsjer på plena. Heller ikke koselig når ungene tråkker i dette,og vi får det under gressklippern.

Den kan nok hende at katten din trakk til seg mange andre katter i nabolaget, og at det var derfor de ble en smule irritert.

Nja... nå var han den sinteste katten i nabolaget, men ble doven og dvorsk etter at jeg kastrerte den... så den hadde kasse inne og gjorde fra seg der... de hadde selv katt;)

Når det gjelder det med at jeg sa hun var fordumsfull, så mener jeg at hun ikke har noe med hvem de som leier med dem får på besøk, da går det over på krenkelse på privatlivet... at der har vært synlig beruset personer på besøk er ikke nok ikke i mine øyne, de fleste barn ser dette enten hjemme eller på gata

Fortsetter under...

Skrevet

Nja... nå var han den sinteste katten i nabolaget, men ble doven og dvorsk etter at jeg kastrerte den... så den hadde kasse inne og gjorde fra seg der... de hadde selv katt;)

Når det gjelder det med at jeg sa hun var fordumsfull, så mener jeg at hun ikke har noe med hvem de som leier med dem får på besøk, da går det over på krenkelse på privatlivet... at der har vært synlig beruset personer på besøk er ikke nok ikke i mine øyne, de fleste barn ser dette enten hjemme eller på gata

Ja, det er der vi ikke er helt enige da. Huseier har vel noe med hva som foregår i eget hus eller egen hage.

Det finnes jo visse regler leietaker må forholde seg til.

Blandt annet skal det være ro etter kl. 23.00.

Og siden usikker huseier spør, så regner jeg med at de besøkende har skapt problemer for dem. Hun spør vel ikke uten grunn.

Skrevet

Ja, det er der vi ikke er helt enige da. Huseier har vel noe med hva som foregår i eget hus eller egen hage.

Det finnes jo visse regler leietaker må forholde seg til.

Blandt annet skal det være ro etter kl. 23.00.

Og siden usikker huseier spør, så regner jeg med at de besøkende har skapt problemer for dem. Hun spør vel ikke uten grunn.

Nei men da må vedkommende skrive det i innlegget..

Ikke bare; "Kan vi som huseier nekte leieboer å ta imot besøk som er tydelig ruset? Evt. hvor går grensen til våre rettigheter? "

Det er ikke antydning til bråk eller no, ikke hva de var ruset på... og hva er tydelig ruset, kjenner de vedkommende?

Har en kompis jeg med problemer med balansenervene, han går rundt å ser svært ruset ut hele tiden, sjangler og går slappt på en måte som en narkoman... MANGE som har dømt ham nord og ned!!!

Skrevet

Nei men da må vedkommende skrive det i innlegget..

Ikke bare; "Kan vi som huseier nekte leieboer å ta imot besøk som er tydelig ruset? Evt. hvor går grensen til våre rettigheter? "

Det er ikke antydning til bråk eller no, ikke hva de var ruset på... og hva er tydelig ruset, kjenner de vedkommende?

Har en kompis jeg med problemer med balansenervene, han går rundt å ser svært ruset ut hele tiden, sjangler og går slappt på en måte som en narkoman... MANGE som har dømt ham nord og ned!!!

Jeg leste vel litt mellom linjene her.Regnet med at dette var noe som hadde gjentatt seg flere ganger, og gjort familien utrygg.

Da spiller det ingen rolle hva de er ruset på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...