Gå til innhold

hei


Gjest tonjelarsson

Anbefalte innlegg

Gjest tonjelarsson

Jeg hadde ikke peiling på hvem av dere leger jeg skulle spørre, men så valgte jeg bare en. Og vær så snill å vise dette til den som kanskje kan svare meg, for jeg har ingen steder å henvende meg! Jeg har en veldig sjelden, arvelig sykdom som jeg ikke vet navn på! Jeg har arvet den av pappa som har arvet den av bestefar. Også er det sånn at NØYAKTIG annenhver av barna til den som har sykdommen også får den! Liksom den førstefødte får den ikke, men det gjør neste, ikke tredje barn, men fjerde barn. Det er blitt sånn i alle familier i slekta. Det som er så irriterende er at det ikke finnes noe medisin (som vi vet om) for ingen vet navnet på sykdommen! Dette er altså hva som skjer: Av og til når jeg har spist for eksempel pizza eller drukket te med masse sukker i, så blir jeg "slapp" i hele kroppen, og av og til når jeg våkner på morgenen klarer jeg så vidt å røre meg! Da må jeg spise 3-5 tabletter kalium så går det over etter 2-4 timer. Mamma sier at jeg blir sånn hvis jeg spiser noe med mye sukker, salt eller mel i. Søstra mi merket ikke noe mer til denne sykdommen etter at hun fikk sitt 2. barn. Og jeg lurer på om denne sykdommen bare kommer å spre seg videre og videre til barna våre og til barna DERES osv!? Blir den aldrig "tynnet ut"? Det er også umulig for oss å spørre noen leger om denne sykdommen for de skjønner ingenting! Den er så sjelden at selv DE ikke har hørt om den. Men jeg har også hørt at det er noen leger som driver å forsker på sykdommen. Vær så snill å gi meg svar! Hvis dere ikke har noe svar å gi meg så vet dere kanskje hvem jeg kan spørre? Vet dere om noen leger som driver å forsker på sykdommen? Vi vet ikke om noen andre enn slekta vår som har den.

Hilsen Tonje (17)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...