shandy Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Jeg kunne tenkt meg en liten lift og en liten sprettrumpe og en laserbehandling i trynet ) Ok, så fikk jeg greie på det også :-) Litt nysgjerrig bare. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Syns ikke de lignet så mye at det var verdt alle pengene. Da er hu som prøvde å bli mest mulig lik en katt mye kulere- og fikk mer valuta for pengene. Ja ja. Bestemor og bestefar var nok fornøyd med at alle pengene de hadde spinket og spart i hele sitt liv kom til nytte på denne måten. 0 Siter
Gjest folk er syke Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Sykt. Hadde det ikke vært lettere å lage to dukker som lignet dem?? 0 Siter
Gjest folk er syke Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Husker en gang jeg så ei dame i media som hadde tatt mange plastiske operasjoner fordi hun ville ligne en leopard!! HVOR dum går det ann å bli!?!?!? Hun var stygg! Selv om leoparder er pene så ble hun ggrusom! Det husker jeg. Dritekkelt! Så en mann i se og hør som lignet tiger. Ekkelt og grotesk. Gir meg mareritt. Skulle ikke vært lov. Og en fransk kunstner som opererer ansiktet sitt hele tiden for å endre utseendet. Kaller det kunst. Sykt. 0 Siter
Gjest folk er syke Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Syns ikke de lignet så mye at det var verdt alle pengene. Da er hu som prøvde å bli mest mulig lik en katt mye kulere- og fikk mer valuta for pengene. Ja ja. Bestemor og bestefar var nok fornøyd med at alle pengene de hadde spinket og spart i hele sitt liv kom til nytte på denne måten. Kulere? Eklere...! 0 Siter
Anki Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Jaja, hvorfor ikke..? Men litt forgjeves da, for de lignet jo ikke i det hele tatt da ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.