Tinúviel Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Hva med et grønt vindu? Planter som står og planter som henger ned blir jo ganske lekkert. Samtidig så slipper det inn en god del lys. 0 Siter
Gjest persienna Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Da har du dårlige persienner ja.Vi ser ingenting gjennom persiennene våre.Det er kun i tv kroken at vi har persienner.vi har flere vinduer så lys har vi ikke mangel på.(: Jeg har ikke dårlige persienner nei. Kanskje du ikke forstod poenget, men det var altså at man kan stille inn persiennen slik man vil, om man vil skjerme for innsyn ovendefra eller nedendefra (f.eks. om huset ligger over eller under bakkehøyde). Beklager om jeg formulerte meg dårlig. Vil man ikke ha inn lys i det hele tatt er jo saken grei, da er det jo samme hvilken vei man "snurrer", men vil man ha inn lys er det altså bare å vri litt (ikke tette de helt) men finn da ut hvilken vei som gir innsyn sett ovendefra (ute) eller nedenfra. Ikke verre enn det. Jeg er hver kveld ute og går tur med hunden og ser utallige vinduer der man har sluppet ned persiennene i den tro at man faktisk skjermer for innsyn, det gjør man ikke uten at man vrir den i riktig stilling i fohold til høydeforskjellen mellom huset og veien utenfor. 0 Siter
Gjest persienna Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Jeg har ikke dårlige persienner nei. Kanskje du ikke forstod poenget, men det var altså at man kan stille inn persiennen slik man vil, om man vil skjerme for innsyn ovendefra eller nedendefra (f.eks. om huset ligger over eller under bakkehøyde). Beklager om jeg formulerte meg dårlig. Vil man ikke ha inn lys i det hele tatt er jo saken grei, da er det jo samme hvilken vei man "snurrer", men vil man ha inn lys er det altså bare å vri litt (ikke tette de helt) men finn da ut hvilken vei som gir innsyn sett ovendefra (ute) eller nedenfra. Ikke verre enn det. Jeg er hver kveld ute og går tur med hunden og ser utallige vinduer der man har sluppet ned persiennene i den tro at man faktisk skjermer for innsyn, det gjør man ikke uten at man vrir den i riktig stilling i fohold til høydeforskjellen mellom huset og veien utenfor. Før politiet kommer, joda det heter vel ovenfra og nedenfra 0 Siter
Gjest midia Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Jeg har ikke dårlige persienner nei. Kanskje du ikke forstod poenget, men det var altså at man kan stille inn persiennen slik man vil, om man vil skjerme for innsyn ovendefra eller nedendefra (f.eks. om huset ligger over eller under bakkehøyde). Beklager om jeg formulerte meg dårlig. Vil man ikke ha inn lys i det hele tatt er jo saken grei, da er det jo samme hvilken vei man "snurrer", men vil man ha inn lys er det altså bare å vri litt (ikke tette de helt) men finn da ut hvilken vei som gir innsyn sett ovendefra (ute) eller nedenfra. Ikke verre enn det. Jeg er hver kveld ute og går tur med hunden og ser utallige vinduer der man har sluppet ned persiennene i den tro at man faktisk skjermer for innsyn, det gjør man ikke uten at man vrir den i riktig stilling i fohold til høydeforskjellen mellom huset og veien utenfor. skjønte deg bedre nå. vi har ikke vei utenfor vinduet og det er ca 20 meter til naboen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.