Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En blind mann kommer inn på en Lesbo-bar ved et uhell. Han finner veien frem til baren, tar frem en barkrakk, setter seg ned og bestiller en drink. Etter å ha sittet en stund alene, roper han til bartenderen:

"Hey! Vil du høre en blondinevits?"

Baren blir plutselig helt stille....

Så sier en hes mandig stemme ved siden av ham:

"Før du forteller den vitsen, synes jeg det er rettferdig at jeg forteller deg fem ting - ettersom du er blind:

1 - Bartenderen er en blond jente

2 - Utkasteren er en blond jente

3 - Jeg er en 188 cm høy og 100 kg tung blond dame med sort belte i karate

4 - Damen som sitter ved siden av meg er en blond dame og profesjonell kick-bokser

5 - Damen til høyre for deg er profesjonell bryter, og er også blond

Nå kan du vurdere seriøst om du virkelig har lyst til å fortelle den vitsen?"

Den blinde mannen tar et par sekunders betenkningstid og sier:

"Næææææææhh.... Jeg gidder ikke å fortelle den hvis jeg må forklare den fem ganger..."

Har du noen vitser å dele?

Skrevet

øøøøh, jeg dro den akurat i et annet inlegg, men siden jeg lo så høyt av det så tar jeg den igjen.

"Er det en skrue løs, er det mutterns feil"

Skrevet

øøøøh, jeg dro den akurat i et annet inlegg, men siden jeg lo så høyt av det så tar jeg den igjen.

"Er det en skrue løs, er det mutterns feil"

hehe, den skal jeg viderebringe til min mor ;)

Gjest mor i juni
Skrevet

Datteren kommer hjem fra barnehagen og forteller mor at hun er kjæreste med sin bestevenninne, og når de blir store skal de gifte seg.

Jamen, sier mor, to jenter kan ikke gifte seg vet du.

Joho, svarer jenta, det kan vi, for vi er lefser!

Skrevet

Datteren kommer hjem fra barnehagen og forteller mor at hun er kjæreste med sin bestevenninne, og når de blir store skal de gifte seg.

Jamen, sier mor, to jenter kan ikke gifte seg vet du.

Joho, svarer jenta, det kan vi, for vi er lefser!

hehe, søt :)

Gjest Pricilla
Skrevet

SUKSESS

1.Suksess for en på 4 år er å ikke tisse i buksa.

2. Suksess for en på 12 år er å ha venner.

3. Suksess for en på 18 år er å ha lappen.

4. Suksess for en på 20 år er å ha regelmessig sex.

5. Suksess for en på 35 år er å ha penger.

6. Suksess for en på 50 år er å ha penger.

7. Suksess for en på 60 år er å ha regelmessig sex.

8.Suksess for en på 70 år er å ha lappen.

9.Suksess for en på 75 år er å ha venner.

10. Suksess for en på 80 år er å ikke tisse i buksa.

Skrevet

*Ler* Den var god!

Som mamma til to, der minsten er en snart-fireåring, går det i Ketchupvitsen i ulike varianter. Denne har imidlertid ikke ungene kommet med:

Det var en gang to tomater som gikk på en vei. Den ene hadde dysleksi. Når den andre tomaten ble påkjørt ropte den dyslektiske tomaten: "Kom an Kenneth!"

Skrevet

*Ler* Den var god!

Som mamma til to, der minsten er en snart-fireåring, går det i Ketchupvitsen i ulike varianter. Denne har imidlertid ikke ungene kommet med:

Det var en gang to tomater som gikk på en vei. Den ene hadde dysleksi. Når den andre tomaten ble påkjørt ropte den dyslektiske tomaten: "Kom an Kenneth!"

For noen år tilbake kunne jeg mange dysleksi-vitser, men de er for vanskelige for de aller mindte, da! *S*

Får se om jeg husker noen:

Har du hørt om de to dysketiske elgene som satt oppe i et tre? - De hadde hørt at de var skogens kongler.....

Eller hvorfor dyslektiske homofile ikke tør å levere inn filmen til fremkalling? De er redd de skal få DIAS....

*s*

Skrevet

Er så dårlig på å fortelle vitser. Selv skriftlig. Men jeg kan dra noen fra Se og Hør? he he

Skrevet

For noen år tilbake kunne jeg mange dysleksi-vitser, men de er for vanskelige for de aller mindte, da! *S*

Får se om jeg husker noen:

Har du hørt om de to dysketiske elgene som satt oppe i et tre? - De hadde hørt at de var skogens kongler.....

Eller hvorfor dyslektiske homofile ikke tør å levere inn filmen til fremkalling? De er redd de skal få DIAS....

*s*

*hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...