Markblomst1365380689 Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Hei alle sammen, Jeg er ny her inne, vi skal adoptere fra Kina. Vi er for tiden i gang med å samle papirer som skal være med søknaden. Forhåpentligvis blir vi ferdige og kan sende søknaden om et par ukers tid. Vi gleder oss forferdelig!!! Jeg har et spørsmål: Må man oppdatere papirer som sosialrapport, politiattester etc. på Kina slik som på Colombia? Altså rett før tildeling? Eller er det sånn at man sender søknaden, og deretter hører man ikke mer før tildeling? Håper å få kontakt med mange andre Kina-adoptanter! Hilsen 0 Siter
rao Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Heisann, og velkommen hit )) Det er ikke noe oppdatering av papirer når man adopterer fra Kina. Man sender papirer til Kina, og det neste man hører er tildelingen ) Vi har egenfødte tvillingjenter på snart 10, og en liten Kinesisk prinsese på to og et halvt. Hvis du lurer på noe, kan du gjerne maile meg på [email protected] Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.