Gå til innhold

Oppdatering av papirer - Kina

Anbefalte innlegg

Markblomst1365380689
Skrevet

Hei alle sammen,

Jeg er ny her inne, vi skal adoptere fra Kina. Vi er for tiden i gang med å samle papirer som skal være med søknaden. Forhåpentligvis blir vi ferdige og kan sende søknaden om et par ukers tid. Vi gleder oss forferdelig!!!

Jeg har et spørsmål: Må man oppdatere papirer som sosialrapport, politiattester etc. på Kina slik som på Colombia? Altså rett før tildeling? Eller er det sånn at man sender søknaden, og deretter hører man ikke mer før tildeling?

Håper å få kontakt med mange andre Kina-adoptanter!

Hilsen

Skrevet

Heisann, og velkommen hit :o))

Det er ikke noe oppdatering av papirer når man adopterer fra Kina. Man sender papirer til Kina, og det neste man hører er tildelingen :o)

Vi har egenfødte tvillingjenter på snart 10, og en liten Kinesisk prinsese på to og et halvt. Hvis du lurer på noe, kan du gjerne maile meg på [email protected]

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...