Gjest Pricilla Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Er det bare tull eller virker den litt? Har fått litt valkete hud pga strekkmerker.. Og så var det denne bikinisesongen da vet dere.. : ) Andre kremer som skal virke oppstrammende som faktisk funker? http://www.seidnorge.no/index.php?load=anti 0 Siter
Gjest ova Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Nei, jeg har ikke prøvd dette,men det kunne kanskje ha vært en ide å forsøke - ser jeg. Ellers har jeg prøvd antirynkekrem, jeg da. ser ikke akkurat at den virker- har jo ikke så mye rynker, men ville stramme opp litt. MEN idag var det en person som plutselig sa til meg : Du ser jo så godt ut for tiden !! Det var tannlegen - selvfølgelig grep jeg den begjærlig, men alvorlig talt - jeg vet ikke hvor dypt den satt, den der ! Litt smigret ble jeg i alle fall. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Har ikke prøvd den, men har en mistanke om at de lover langt mer enn de klarer å holde, disse kosmetikkfirmaene. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Nei, jeg har ikke prøvd dette,men det kunne kanskje ha vært en ide å forsøke - ser jeg. Ellers har jeg prøvd antirynkekrem, jeg da. ser ikke akkurat at den virker- har jo ikke så mye rynker, men ville stramme opp litt. MEN idag var det en person som plutselig sa til meg : Du ser jo så godt ut for tiden !! Det var tannlegen - selvfølgelig grep jeg den begjærlig, men alvorlig talt - jeg vet ikke hvor dypt den satt, den der ! Litt smigret ble jeg i alle fall. hehe.. Alltid koselig med komplimenter! ; ) Tannlegen hadde nok ikke sagt nok hvis h*n ikke mente det. Ta den til deg du, du ser sikkert godt ut! ; ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.