Gå til innhold

Alle jenter!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ja hadde krysstet følgt mine instruksjoner og ikke gått av seg selv så...

Skrevet

Nok et argument for at fulle menn bør _sette seg_ når de skal tisse! (og da mener jeg sette seg på doet, ikke på badgulvet:-)

Skrevet

Du får sette deg ned og holde deg fast, Bjørn. Ringen er for alle!

:o)

skorpionfisken
Skrevet

Du får sette deg ned og holde deg fast, Bjørn. Ringen er for alle!

:o)

Og hadde du ikke satt deg, Pappa Bjørn, så hadde ikke jeg holdt kjeft. Da skulle du fått kjeft for søl du....

Annonse

Skrevet

Nok et argument for at fulle menn bør _sette seg_ når de skal tisse! (og da mener jeg sette seg på doet, ikke på badgulvet:-)

Yepp! :-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

problemet er jo at dere ikke gjør rent etter all splæsjingen. Stekt urin på varmt baderomsgulv ser ikke morsomt ut. For ikke å snakke om lukten og fargen der dosetet er festet til dassen .. der samler det seg.

Har hørt om menn som sitter, for å unngå sølet. Er det femi? Hvis ikke er det kanskje lurt......

Gjest Calóni
Skrevet

14790 poeng. Det var ikke så verst det da.

Jeg fikk 37775 :D

skorpionfisken
Skrevet

Jeg fikk 37775 :D

Det er juks, du er sikkert mann og har øvd siden du var liten....

Gjest Calóni
Skrevet

Det er juks, du er sikkert mann og har øvd siden du var liten....

Jeg er jente og fortsatt ganske liten:D

Gjest Calóni
Skrevet

46750 :)

Argh. jeg som var så flink og holdt på med skoleting nå, og så kommer folk og trigger konkurranseinstinktet mitt sånn *flire*

Annonse

Gjest Calóni
Skrevet

46750 :)

51068 :D (og nei, jeg har ikke sittet og prøvd helt siden forrige innlegg *flire*)

Skrevet

problemet er jo at dere ikke gjør rent etter all splæsjingen. Stekt urin på varmt baderomsgulv ser ikke morsomt ut. For ikke å snakke om lukten og fargen der dosetet er festet til dassen .. der samler det seg.

Har hørt om menn som sitter, for å unngå sølet. Er det femi? Hvis ikke er det kanskje lurt......

Jeg tørker opp/vasker etter meg hvis jeg bommer :-)

"......................."

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg tørker opp/vasker etter meg hvis jeg bommer :-)

"......................."

Hvis bare alle var som deg, prozak! - de fleste er nok enten nærsynte eller langsynte, eller tenker ikke i det hele tatt.... utrolig men sant.

Gjest Terakotta
Skrevet

Hurra -første gang jeg har fått ståpikk! - ja, på meg sjøl altså - eller, -nei???

Skrevet

51068 :D (og nei, jeg har ikke sittet og prøvd helt siden forrige innlegg *flire*)

Hah! slår deg ;)

53058 og bittelitt svimmel ;o)

*gliiiiiis*

Gjest Calóni
Skrevet

Hah! slår deg ;)

53058 og bittelitt svimmel ;o)

*gliiiiiis*

Hah, jeg fikk over 56.000 rett etterpå, såh!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...