Gå til innhold

Ut å spise i Oslo sentrum

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Vi skal ut å spise i kveld, og vil gå på et sted vi ikke har vært før. Ender alltid opp på enten Mona Lisa, mama rosa, jensens biffhus eller brasseriet..

Vil gå på et litt ordentlig sted med god service, god mat og overkommerlige priser. Burde helst gå an å få en litt lett middag der, i tillegg til en saftig biff. helst litt romlemantisk. : )

har du et sted å anbefalle? Vært på A touch of France før? Hvordan er det der? Mat, service og priser?

Fortsetter under...

Gjest viktor på sandaker
Skrevet

Hvis du er oppe i den prisklassen, vil jeg anbefale

Gjest Pricilla
Skrevet

Hvis du er oppe i den prisklassen, vil jeg anbefale

Litt billigere ville ikke skadet, men vil helst ha en ordentlig middag, ikke noe billigkinamat eller noe sånt..

Må ligge i sentrum.

Skrevet

Litt billigere ville ikke skadet, men vil helst ha en ordentlig middag, ikke noe billigkinamat eller noe sånt..

Må ligge i sentrum.

A Touch of France: der er det god mat, men helt umulig å snakke sammen, det er høyt under taket og alle lyder forstørres. Dyrt er det også!

Annonse

Gjest Pricilla
Skrevet

Klar for noe annerledes?

http://www.wallmans.no

Vært der, og det er ikke en sånn kveld vi er uet etter i dag. : ) Skal ut med kjæresten for å feire bursdag, og ha det litt romatisk var planen.. : )

Gjest nedenfor solli plass
Skrevet

Hvor ligger det? Priser?

Relativt rimelig, men umulig å reservere bord...

Skrevet

Relativt rimelig, men umulig å reservere bord...

Burde ikke trenge å reservere bord på en tirsdag, dah.

Gjest nedenfor solli plass
Skrevet

Burde ikke trenge å reservere bord på en tirsdag, dah.

Tja, man kan aldri vite, for rocka folk er vel en tirsdag like bra som alle andre!

Skrevet

Prøv "nye" Kastanjen i Bygdøy Allé.. Her får dere 3retters middag for 285,- pr. pers. (de har ferdige menyer..) Nydelig mat, topp service og kult interiør!

Annonse

Skrevet

Eneste jeg kommer på som har Biff og er romantisk (intimt hvertfall) er Big Horn Steak House.

Skrevet

Dinner i Stortingsgata.

En megapopulær restaurant, så du må ringe NÅ og bestille, så kanskje du får bor.

Det er topp service, nydelig annerledes kinesisk og det koster ikke fletta. Ca 170 for en hovedrett. La meg få anbefale rett nr 31, som er en sikker vinner...

Du kan ikke sammenligne dette med andre kinesiske i byen, helt annen type mat, fra en annen kant av kina.

Er du heldig treffer du på en kjendis eller to.

Liker dere sushi, er Alex Sushi rett plass, men denne er mye dyrere enn Dinner.

Bon Apetit....

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg vil anbefale Dinner! Kinesisk, og veldig god mat, særlig for dem som liker det litt krydret.

Trodde ikke jeg likte Kinamat før jeg hadde tatt en tur dit, faktisk... Servicen er prikkfri, og maten kommer etter 10-15 min! Prisene er midt på treet.

Hvis du ikke vet hvor Dinner ligger så er det rett ved Nationaltheateret, på samme side som Theaterkaféen.

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg vil anbefale Dinner! Kinesisk, og veldig god mat, særlig for dem som liker det litt krydret.

Trodde ikke jeg likte Kinamat før jeg hadde tatt en tur dit, faktisk... Servicen er prikkfri, og maten kommer etter 10-15 min! Prisene er midt på treet.

Hvis du ikke vet hvor Dinner ligger så er det rett ved Nationaltheateret, på samme side som Theaterkaféen.

Vært der.. kjempekoselig der, og god mat. : ) men i dag skal vi prøve noe nytt.

Skrevet

Hva med Markveien Mat og Vinhus på Grünerløkka? De har aldeles nydelig mat og topp service. Det er dyrere der enn resten av Grünerløkka men billigere enn tilsvarende i byen.

Skrevet

Vært der, og det er ikke en sånn kveld vi er uet etter i dag. : ) Skal ut med kjæresten for å feire bursdag, og ha det litt romatisk var planen.. : )

Du eller kjæresten som har bursdag?

Gjest Pricilla
Skrevet

Du eller kjæresten som har bursdag?

JEG! ; ) hipphipp Hurra! ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...