Gjest Pricilla Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Vi skal ut å spise i kveld, og vil gå på et sted vi ikke har vært før. Ender alltid opp på enten Mona Lisa, mama rosa, jensens biffhus eller brasseriet.. Vil gå på et litt ordentlig sted med god service, god mat og overkommerlige priser. Burde helst gå an å få en litt lett middag der, i tillegg til en saftig biff. helst litt romlemantisk. : ) har du et sted å anbefalle? Vært på A touch of France før? Hvordan er det der? Mat, service og priser? 0 Siter
Gjest viktor på sandaker Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Hvis du er oppe i den prisklassen, vil jeg anbefale 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Hvis du er oppe i den prisklassen, vil jeg anbefale Litt billigere ville ikke skadet, men vil helst ha en ordentlig middag, ikke noe billigkinamat eller noe sånt.. Må ligge i sentrum. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Gå på Xich Lô (uttalses cyklo) eller Ylajali. Nydelig mat og god service til overkommelig pris begge steder. Xich Lo: http://fredag.dagbladet.no/sted.html?sted_id=981 Ylajali: http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/04/05/395217.html 0 Siter
Gjest selje Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Litt billigere ville ikke skadet, men vil helst ha en ordentlig middag, ikke noe billigkinamat eller noe sånt.. Må ligge i sentrum. A Touch of France: der er det god mat, men helt umulig å snakke sammen, det er høyt under taket og alle lyder forstørres. Dyrt er det også! 0 Siter
damedame Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Klar for noe annerledes? http://www.wallmans.no 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Klar for noe annerledes? http://www.wallmans.no Vært der, og det er ikke en sånn kveld vi er uet etter i dag. : ) Skal ut med kjæresten for å feire bursdag, og ha det litt romatisk var planen.. : ) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Palace Grill. Hvor ligger det? Priser? 0 Siter
Gjest nedenfor solli plass Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Hvor ligger det? Priser? Relativt rimelig, men umulig å reservere bord... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Relativt rimelig, men umulig å reservere bord... Burde ikke trenge å reservere bord på en tirsdag, dah. 0 Siter
Gjest nedenfor solli plass Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Burde ikke trenge å reservere bord på en tirsdag, dah. Tja, man kan aldri vite, for rocka folk er vel en tirsdag like bra som alle andre! 0 Siter
angelica2 Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Prøv "nye" Kastanjen i Bygdøy Allé.. Her får dere 3retters middag for 285,- pr. pers. (de har ferdige menyer..) Nydelig mat, topp service og kult interiør! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Eneste jeg kommer på som har Biff og er romantisk (intimt hvertfall) er Big Horn Steak House. 0 Siter
xomega Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Dinner i Stortingsgata. En megapopulær restaurant, så du må ringe NÅ og bestille, så kanskje du får bor. Det er topp service, nydelig annerledes kinesisk og det koster ikke fletta. Ca 170 for en hovedrett. La meg få anbefale rett nr 31, som er en sikker vinner... Du kan ikke sammenligne dette med andre kinesiske i byen, helt annen type mat, fra en annen kant av kina. Er du heldig treffer du på en kjendis eller to. Liker dere sushi, er Alex Sushi rett plass, men denne er mye dyrere enn Dinner. Bon Apetit.... 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Jeg vil anbefale Dinner! Kinesisk, og veldig god mat, særlig for dem som liker det litt krydret. Trodde ikke jeg likte Kinamat før jeg hadde tatt en tur dit, faktisk... Servicen er prikkfri, og maten kommer etter 10-15 min! Prisene er midt på treet. Hvis du ikke vet hvor Dinner ligger så er det rett ved Nationaltheateret, på samme side som Theaterkaféen. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Jeg vil anbefale Dinner! Kinesisk, og veldig god mat, særlig for dem som liker det litt krydret. Trodde ikke jeg likte Kinamat før jeg hadde tatt en tur dit, faktisk... Servicen er prikkfri, og maten kommer etter 10-15 min! Prisene er midt på treet. Hvis du ikke vet hvor Dinner ligger så er det rett ved Nationaltheateret, på samme side som Theaterkaféen. Vært der.. kjempekoselig der, og god mat. : ) men i dag skal vi prøve noe nytt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Hva med Markveien Mat og Vinhus på Grünerløkka? De har aldeles nydelig mat og topp service. Det er dyrere der enn resten av Grünerløkka men billigere enn tilsvarende i byen. 0 Siter
flowy Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Vært der, og det er ikke en sånn kveld vi er uet etter i dag. : ) Skal ut med kjæresten for å feire bursdag, og ha det litt romatisk var planen.. : ) Du eller kjæresten som har bursdag? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Du eller kjæresten som har bursdag? JEG! ; ) hipphipp Hurra! ; ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.