Gå til innhold

Vondt i skjelettet etter trening


Gjest nybegynner ute av form

Anbefalte innlegg

Gjest nybegynner ute av form

Hei!

Jeg har nettopp begynt et løpeprogram som starter veldig rolig og bygger seg opp. Fra før er jeg i en utrolig dårlig form, og målet er først og fremst å få bedre kondisjon.

Jeg er en del kilo overvektig, men holder meg så langt til programmet. Jeg er i uke tre av tolv. Den første uken løp jeg på asfalt, og nå den siste uken har jeg funnet en skogssti å løpe på.

Dagen etter jeg har løpt, får jeg vondt, skikkelig vondt i skjelettet i beina. I både lårbeina og leggene.

Bør jeg roe ned løpingen? Det er ikke snakk om rare løpingen, altså: to-tre minutter i slengen to ganger. Tre ganger i uken.

Noen som har noen erfaringer å dele med en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte litt løping for litt siden selv, og fikk samme problemet. Jeg gjorde det enkelt og greit å kuttet ned til rask gange og kjøpte nye sko. Ikke noe mer problemer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nybegynner ute av form

Begynte litt løping for litt siden selv, og fikk samme problemet. Jeg gjorde det enkelt og greit å kuttet ned til rask gange og kjøpte nye sko. Ikke noe mer problemer nå.

Jeg kuttet ut joggingen i dag, og hvert eneste skritt kjentes ut som om skjelettet i beina skulle eksplodere. Hvor lang tid tok det før det gikk over hos deg?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kuttet ut joggingen i dag, og hvert eneste skritt kjentes ut som om skjelettet i beina skulle eksplodere. Hvor lang tid tok det før det gikk over hos deg?

Mvh

3-4 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...