Gå til innhold

"Ungkarene i kautokeino"

Anbefalte innlegg

Gjest La Bomba
Skrevet

Var det noen som så det programmet sent igår kveld? Jeg må medgi at jeg synes veldig synd på de gutta. de har blitt så gamle men ikke fått seg et forhold og det var tydelig at de var lei seg over det.

Kanskje jeg føler det så sterkt med dem siden jeg selv er singel (men er ikke så gammel da, 24).

hva synes dere?

Gjest frekt neida
Skrevet

Så ikke ut til at de hadde det noe særlig nei. Men det må jo bli problem når man velger å bo hjemme for å passe på mora si når man er blitt 50.

Det er ikke riktig av foreldre og forvente og bli underholdt og tatt vare på hele livet av sine barn. Selvfølgelig skal man vise ansvar, men det må da være grenser.

Og så går det jo an og trimme litt, komme seg litt i form og skjønne at det også finnes andre steder enn Kautokauno. Følge med i tiden liksom.

Gjest Så er det sagt
Skrevet

Så ikke ut til at de hadde det noe særlig nei. Men det må jo bli problem når man velger å bo hjemme for å passe på mora si når man er blitt 50.

Det er ikke riktig av foreldre og forvente og bli underholdt og tatt vare på hele livet av sine barn. Selvfølgelig skal man vise ansvar, men det må da være grenser.

Og så går det jo an og trimme litt, komme seg litt i form og skjønne at det også finnes andre steder enn Kautokauno. Følge med i tiden liksom.

Kautokeino er da en fin plass det! Og mennene som har noe å by på, får dame, der også.

Gjest frekt neida
Skrevet

Kautokeino er da en fin plass det! Og mennene som har noe å by på, får dame, der også.

Fikk du ikke med deg at damene hadde flytta fra Kautokeino da?

Gjest Så det er sagt
Skrevet

Fikk du ikke med deg at damene hadde flytta fra Kautokeino da?

Alle har da ikke det. Det er mange damer der, single også. Men ingen som ville ha disse mennene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...