muangthai Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Med en aktiv seksåring som sjekker det meste nå på våren tok jeg disse klø-bittene for å være fuglelopper! (Flere gamle fuglekasser ble revet i helga og innholdet gjennomgått, men de første flekkene kom før helga) Sengetøy og alt er ristet, vasket og banket, men flekkene fortsatte å komme. I går ringte de fra SFO, junior var ikke i slag og prikkene mente de var Vannkopper. Etter sjekk på barnelegesiden DOL, konsultasjon med min svigerinne er diagnosen klar; Vannkopper. Hva slags mor er jeg som tenker på fuglelopper før barnesykdommene? :-) Vi har ihvertfall hatt en fin hjemmedag, junior har lett feber, men er i full vigør. Vi har gjort masse; dataspill, video, div. brett- og kortspill, samt husarbeid en fin dag! 0 Siter
laban Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Vannkopper har ofte en litt diffus start. Noen får det veldig gradvis, slik at de har sykdommen i ganske mange dager tilsammen. Så jeg synes ikke du skal tenke på hva du burde ha forstått. Det er mange som ikke har kjent igjen vannkoppene sånn på rappen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.