Gjest stakkars hunden min Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Hunden min er plaget med våteksem og jeg har prøvd så mye: desinfiserende og antibiotika og salve fra veterinær, den spesielle biosprayen optima og påpasselig med at hunden blir lite våt etc,.Alikevel kommer våteksemen gang på gang på samme sted. Er det noen her med flere råd til meg som har opplevd det samme? Alle råd mottas med takk! 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Kanskje du finner noe her: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=no&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=hund%2Bv%C3%A5teksem 0 Siter
tigertrollet Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Barberer du også pelsen bort der utslettet er? Jeg var plaget av det på min Labrador også 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Barberer du også pelsen bort der utslettet er? Jeg var plaget av det på min Labrador også Bra råd! Barbere bort pelsen der våteksemet er, samt rundt problemet, hold dette så tørt som mulig. Funka på mi bikkje iallefall! (Border Collie) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.