Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jackass - inspirert av «Jackass»:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=224957

Ja, noen bildekk er så sikre at bileierne søker spenning i ekstreme øvelser...men oups, var det bilisten sin feil tro?

Eller var det en idiot i mummikostyme som hadde klokkertro på sin egen immortalitet?

Skrevet

Hva med litt respekt for avdøde, og pårørende?

For alt du vet kan de sitte på dol og lese dette.

Skrevet

Hva med litt respekt for avdøde, og pårørende?

For alt du vet kan de sitte på dol og lese dette.

...at de sitter på DOL og leser om deres sønns misfortune på E18.

Om noen tror jeg finner denne historien morsom, så tro om igjen. Faktum er at denne idioten kunne kommet fra det med livet og inspirert andre, kanskje enda yngre mennesker, til å risikere liv og lemmer i disse dødslekene.

På grunn av dette dusteriet må også en uskyldig part leve resten av livet med et annet menneskes liv på samvittigheten.

Hva blir det neste? Babyer i pappesker med en snor i på E6, se om en er rask nok til å røske esken vekk for trailern kommer?

Skrevet

...at de sitter på DOL og leser om deres sønns misfortune på E18.

Om noen tror jeg finner denne historien morsom, så tro om igjen. Faktum er at denne idioten kunne kommet fra det med livet og inspirert andre, kanskje enda yngre mennesker, til å risikere liv og lemmer i disse dødslekene.

På grunn av dette dusteriet må også en uskyldig part leve resten av livet med et annet menneskes liv på samvittigheten.

Hva blir det neste? Babyer i pappesker med en snor i på E6, se om en er rask nok til å røske esken vekk for trailern kommer?

Vel, hvor mange pårørende har et menneske? Ganske mange.

Det går an til å vise respekt selv om man tror at de involverte selv ikke hører/leser dine ord.

--

Uansett, jeg synes du skal holde deg for god til å ta opp slike problemstillinger så kort tid etter at ulykken har skjedd.

Skrevet

Det går an til å vise respekt selv om man tror at de involverte selv ikke hører/leser dine ord.

--

Uansett, jeg synes du skal holde deg for god til å ta opp slike problemstillinger så kort tid etter at ulykken har skjedd.

Hei,

Det kan vel knapt kalles en "ulykke"?

Tvertimot så burde dødsboet til vedkommende betale erstatning til bilføreren, som trolig fikk sjokk. Det er fælt å drepe et menneske, selv om man er uskyldig.

Med vennlig hilsen

Gjest Terakotta
Skrevet

--

"alle" snakker jo om dette i disse dager. Så klart det er fælt at han døde, -men det var da sannelig en idiotisk ting å gjøre også - tragikomisk i MUMI-drakt til og med. Stakkars.

Det kommer til å komme MANGE vitser nå - det er helt "normalt", og sikkert nødvendig for å takle det.

Indre Enfold (Askim) har nå fått en ny betydning i Moss, i alle fall.

Alle skjønner jo at det er tragisk.....liksom.

Skrevet

Hei,

Tvertimot så burde dødsboet til vedkommende betale erstatning til bilføreren, som trolig fikk sjokk. Det er fælt å drepe et menneske, selv om man er uskyldig.

Med vennlig hilsen

Kall det tragedie da.

Gjest Terakotta
Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

Akkurat det tenkte jeg også - det er JÆVLIG at noen som skal spille "helt" på denne måten har ødelagt mye av livet til en annen. HAN/HUN som kjørte må faktisk leve med dette resten av livet.

Skrevet

"alle" snakker jo om dette i disse dager. Så klart det er fælt at han døde, -men det var da sannelig en idiotisk ting å gjøre også - tragikomisk i MUMI-drakt til og med. Stakkars.

Det kommer til å komme MANGE vitser nå - det er helt "normalt", og sikkert nødvendig for å takle det.

Indre Enfold (Askim) har nå fått en ny betydning i Moss, i alle fall.

Alle skjønner jo at det er tragisk.....liksom.

At mange prater om det vil jeg ikke si legitimerer det.

For meg er det totalt uaktuelt og feil å omtale en tragedie med et slikt utfall for en idiotisk handling.

Det er forskjell på folk...

Skrevet

--

Den som hadde minst respekt for sitt eget og andres liv var faktisk avdøde selv!

Jeg har vært engasjert i trafikksikkerhet i mange år, og når jeg ser denne galskapen ende på denne måten, så er det ingen grunn til å ti stille. Stillheten og respekten kan utvises i gravkapellet.

Men kampen mot idiotiet må føres på alle arenaer.

Skrevet

Jaja, saken viser ihvertfall at Darwin hadde sine poeng...

Håper det finnes muligheter i det offentlige systemet for at bilføreren kan få den hjelp vedkommende trenger etter opplevelsen, ihvertfall...

Skrevet

Den som hadde minst respekt for sitt eget og andres liv var faktisk avdøde selv!

Jeg har vært engasjert i trafikksikkerhet i mange år, og når jeg ser denne galskapen ende på denne måten, så er det ingen grunn til å ti stille. Stillheten og respekten kan utvises i gravkapellet.

Men kampen mot idiotiet må føres på alle arenaer.

Vel, min holdning er basert på at et liv fortjener mer respekt enn handlingen (såfremt det ikke er snakk om pedofili eller direkte mishandling).

Jeg ville satt fokus på forebyggelse, ikke å henge ut avdøde mennesker (ja, jeg mener at å kalle denne gutten for idiot er en form for uthenging).

La oss konkludere med at vi er uenige i hvordan man skal forholde seg til slike tragedier.

Gjest Terakotta
Skrevet

For meg er det totalt uaktuelt og feil å omtale en tragedie med et slikt utfall for en idiotisk handling.

Da kjenner jeg nok mest idioder! :) - har vært sammen med over 50 mennesker bare siste døgnet - og alle snakket om denne saken....

Godt noen kan ta seg sammen og være ydmyk, som deg da :)

Skrevet

Jaja, saken viser ihvertfall at Darwin hadde sine poeng...

Håper det finnes muligheter i det offentlige systemet for at bilføreren kan få den hjelp vedkommende trenger etter opplevelsen, ihvertfall...

Ja fy fanken. Som bilfører må jo dette være det ultimate helvete å havne opp i. Også bare på grunn av en uansvarlig «lek».

Skrevet

Da kjenner jeg nok mest idioder! :) - har vært sammen med over 50 mennesker bare siste døgnet - og alle snakket om denne saken....

Godt noen kan ta seg sammen og være ydmyk, som deg da :)

Må ikke ta meg sammen...

Gjest Terakotta
Skrevet

Forresten, unnskyld ;) mente ikke å være slem. Men jeg er forbannet på det Mumitrollet.

Skrevet

Vel, min holdning er basert på at et liv fortjener mer respekt enn handlingen (såfremt det ikke er snakk om pedofili eller direkte mishandling).

Jeg ville satt fokus på forebyggelse, ikke å henge ut avdøde mennesker (ja, jeg mener at å kalle denne gutten for idiot er en form for uthenging).

La oss konkludere med at vi er uenige i hvordan man skal forholde seg til slike tragedier.

Interessant å se deg differensiere respekten for menneskeliv, men...nåja, vi er jo alle så forskjellige.

En tragedie er det, åkke som. Men det er bilføreren som må leve med den. Idioten som forårsaket den veit ikke mer.

Skrevet

Interessant å se deg differensiere respekten for menneskeliv, men...nåja, vi er jo alle så forskjellige.

En tragedie er det, åkke som. Men det er bilføreren som må leve med den. Idioten som forårsaket den veit ikke mer.

Det var da vitterlig ikke LIVENE jeg differensierte, men HANDLINGENE!

Og jeg står 100 % ved det jeg skriver.

Skrevet

Kall det tragedie da.

Det er en tragedie at idioten som la seg ned i veibanen utsatte en uskyldig sjåfør for et mareritt.

Det ville vært "en tragedie" hvis det hadde vært en 4 åring som la seg ned i veibanen.

Men når en voksen mann legger seg ned i veibanen så er det ikke "synd på ham" (annet enn at det er synd at noen kan være så dumme).

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...