Mr Kahn Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Hver gang jeg klikker innom vg.no må jeg kikke på datoen for å forsikre meg om at det ikke er 1 april: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=224977 Folk er fan mæ skvær gærne... 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 "Spørsmålet blir om det er grunn til å gjøre forskjell mellom det å bli spyttet på og få kastet en brukt, blodig tampong på klærne." Har de opprettet en komité for å redegjøre for dette dilemmaet, mon tro? 0 Siter
nynne Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 "Spørsmålet blir om det er grunn til å gjøre forskjell mellom det å bli spyttet på og få kastet en brukt, blodig tampong på klærne." Har de opprettet en komité for å redegjøre for dette dilemmaet, mon tro? Tampaxgruppen? 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Tampaxgruppen? Nei, det er juks med innføringshylse! 0 Siter
nynne Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Nei, det er juks med innføringshylse! Neida- ikke som hjelp og støtte i innledningsfasen og åpningen av en spennende fremtid som fortoner seg som en tunnel. hi hi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.