Gå til innhold

Sykkelsete stjålet, hvor kjøpe brukte el.l?

Anbefalte innlegg

Gjest Sykkeldilla
Skrevet

Sykkelsete til min flunkende nye Nakamura er stjålet (arrrrrgh) og butikken skal ha 500 spenn for et nytt. Dette er forsmedelig.

Hvor selger tyvene sine seter?

(selvsagt en dårlig idé å supporte dem, men det må jo være et stort bruktmarked på seter et sted i verden?)

Eventuelt, hvor er seter billigere enn på Intersport?

Gjest nynne *flirer*
Skrevet

Stjele et sete??? Kanskje fått ideer etter å ha sett på barne-tv der de bruker et sykkelsete som dørhåndtak?

Det du må se etter nå er derfor et narkoreir med verdens kuleste dørhåndtak- eller sjekke i barnehagene om noen unger skryter på seg noe....

Skrevet

Sete har nok havnet på en annen sykkel maken til din før den blir solgt videre. Mange eiere tar av setet i håp om at sykkelen ikke skal bli stjålet.

Skrevet

Sete har nok havnet på en annen sykkel maken til din før den blir solgt videre. Mange eiere tar av setet i håp om at sykkelen ikke skal bli stjålet.

"Mange eiere tar av setet i håp om at sykkelen ikke skal bli stjålet."

Jeg tar det av for at ikke SETET skulle bli stjålet. Eller det vil si, jeg TOK det av, helt til jeg glemte det og det ble stjålet.

"........................."

Skrevet

"Mange eiere tar av setet i håp om at sykkelen ikke skal bli stjålet."

Jeg tar det av for at ikke SETET skulle bli stjålet. Eller det vil si, jeg TOK det av, helt til jeg glemte det og det ble stjålet.

I bakgården hos oss, stjal de sykkelen til elsdstemann som var låst i forhjulet og forhjulet på sykkelen til naboen som var låst i ramma :o)

Her stjeles sykler helt åpenlyst, midt på dagen og hvis man sier noe blir man truet. Ikke så gøy.

Skrevet

I bakgården hos oss, stjal de sykkelen til elsdstemann som var låst i forhjulet og forhjulet på sykkelen til naboen som var låst i ramma :o)

Her stjeles sykler helt åpenlyst, midt på dagen og hvis man sier noe blir man truet. Ikke så gøy.

Jeg har alltid med meg gønner hvis jeg må parkere min Cannondale F800 utendørs.

Gjest Pricilla
Skrevet

Pitlock ma man ha i dag! Ellers er det håpløst.

jeg hadde sykkel med pitlock, men de tok hele sykkelen - de som har tatt den får verken skrudd ned setet, byttet dekk eller stilt inn styret riktig uten pitlock nøkkelen som jeg har hjemme! Den koseter 799,- (låsen) med er verdt det, kjipt å kjøpe nye sykkeldeler hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...