Gjest ddv Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Det selvhøytidelig svinet, terroristen mulla Krekar er blitt løftet av en kvinne. Han vil saksøke henne. Ludderet Brynjar Meling kan se frem til nye inntekter. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Ludderet Brynjar Meling kan se frem til ny inntekter. Greit med lavmål når man kan være anonym? Ærlig talt, ta ballen ikke mannen! 0 Siter
damedame Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Hvem er det som ikke hadde blitt ydmyket over noe slikt? Tror de fleste i den situasjonen ville følt det i det minste ubehagelig. Han kommer også fra en kultur hvor æresbegrepet er mye sterkere enn på det grå bjerget. Nei, jeg sier som "skorpionfisken". Ta ballen, ikke mannen. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Hvem er det som ikke hadde blitt ydmyket over noe slikt? Tror de fleste i den situasjonen ville følt det i det minste ubehagelig. Han kommer også fra en kultur hvor æresbegrepet er mye sterkere enn på det grå bjerget. Nei, jeg sier som "skorpionfisken". Ta ballen, ikke mannen. Er du klar over hvor vndt det hadde gjort!?! 0 Siter
damedame Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Er du klar over hvor vndt det hadde gjort!?! Klart det, du vet vel at damer som meg har baller også? Neida, uttrykket er nok ikke bokstavelig ment. Det menes bare at man skal gå etter handling, ikke personen bak. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Klart det, du vet vel at damer som meg har baller også? Neida, uttrykket er nok ikke bokstavelig ment. Det menes bare at man skal gå etter handling, ikke personen bak. Skjønte jo det da, einstein... 0 Siter
Gjest Den opprinnelige m&m Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Meling har frarådet Krekar å gå til søksmål. 0 Siter
Spirea Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Meling er erkjent slimål og stolt av det. Litt mullaløfting i ny og ne må da bare være sunt. At slimålen likevel ble litt svett, tyder kanskje på at fyren likevel har igjen litt anstendighet i livet. Yallah Shabana! *s* 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 La oss håpe at neste gang Kreket løftes er det av et fly på veg til Kurdistan, uten retur. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Hovedproblemet var vel at hun var i perioden uken før menstruasjon med rompa vendt mot mekka. Det betyr at han nå er uren og ikke kan spise kake på en uke. Da må en jo skjønne stakkaren. 0 Siter
Grip Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Hvem er det som ikke hadde blitt ydmyket over noe slikt? Tror de fleste i den situasjonen ville følt det i det minste ubehagelig. Han kommer også fra en kultur hvor æresbegrepet er mye sterkere enn på det grå bjerget. Nei, jeg sier som "skorpionfisken". Ta ballen, ikke mannen. En voksen mann som nazi-mullah og som dessverre har fått bo her i landet i 10 år, bør vel kunne stå til ansvar for sitt eget "æresbegrep"? 0 Siter
damedame Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 En voksen mann som nazi-mullah og som dessverre har fått bo her i landet i 10 år, bør vel kunne stå til ansvar for sitt eget "æresbegrep"? Jo, jeg har tenkt litt mer på det og trekker tilbake det jeg sa tidligere. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Jo, jeg har tenkt litt mer på det og trekker tilbake det jeg sa tidligere. Har du en liten mullah der oppe mellom fingrene? :-) 0 Siter
damedame Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Har du en liten mullah der oppe mellom fingrene? :-) Jeg fikk vegg noe rusk under neglene nå nettopp - ved tankens kraft 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Hovedproblemet var vel at hun var i perioden uken før menstruasjon med rompa vendt mot mekka. Det betyr at han nå er uren og ikke kan spise kake på en uke. Da må en jo skjønne stakkaren. *lattervrææææl* 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Hvem er det som ikke hadde blitt ydmyket over noe slikt? Tror de fleste i den situasjonen ville følt det i det minste ubehagelig. Han kommer også fra en kultur hvor æresbegrepet er mye sterkere enn på det grå bjerget. Nei, jeg sier som "skorpionfisken". Ta ballen, ikke mannen. hehehe, der var du ja, som tenker på de det går ut over! Snill du! 0 Siter
Sør Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 En voksen mann som nazi-mullah og som dessverre har fått bo her i landet i 10 år, bør vel kunne stå til ansvar for sitt eget "æresbegrep"? Dine meninger her på forum er like nazistiske som mullaens. Så hvis du mener du kan kalle ham nazist, så bør jo vi andre får bruke samme ord om deg. Personlig mener jeg at du trolig er den personen på dette forum som har *likest* politikk som Krekar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.