Gå til innhold

Mullaløfting :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det selvhøytidelig svinet, terroristen mulla Krekar er blitt løftet av en kvinne.

Han vil saksøke henne. Ludderet Brynjar Meling kan se frem til nye inntekter.

skorpionfisken
Skrevet

Ludderet Brynjar Meling kan se frem til ny inntekter.

Greit med lavmål når man kan være anonym? Ærlig talt, ta ballen ikke mannen!

Skrevet

Hvem er det som ikke hadde blitt ydmyket over noe slikt?

Tror de fleste i den situasjonen ville følt det i det minste ubehagelig.

Han kommer også fra en kultur hvor æresbegrepet er mye sterkere enn på det grå bjerget. Nei, jeg sier som "skorpionfisken". Ta ballen, ikke mannen.

Gjest strandhai
Skrevet

Han kommer også fra en kultur hvor æresbegrepet er mye sterkere enn på det grå bjerget. Nei, jeg sier som "skorpionfisken". Ta ballen, ikke mannen.

Er du klar over hvor vndt det hadde gjort!?!

Skrevet

Er du klar over hvor vndt det hadde gjort!?!

Klart det, du vet vel at damer som meg har baller også? ;)

Neida, uttrykket er nok ikke bokstavelig ment. Det menes bare at man skal gå etter handling, ikke personen bak.

Gjest strandhai
Skrevet

Klart det, du vet vel at damer som meg har baller også? ;)

Neida, uttrykket er nok ikke bokstavelig ment. Det menes bare at man skal gå etter handling, ikke personen bak.

Skjønte jo det da, einstein...^_^

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Meling har frarådet Krekar å gå til søksmål.

Skrevet

Meling er erkjent slimål og stolt av det. Litt mullaløfting i ny og ne må da bare være sunt. At slimålen likevel ble litt svett, tyder kanskje på at fyren likevel har igjen litt anstendighet i livet.

Yallah Shabana! *s*

Skrevet

La oss håpe at neste gang Kreket løftes er det av et fly på veg til Kurdistan, uten retur.

Pappa Bjørn
Skrevet

Hovedproblemet var vel at hun var i perioden uken før menstruasjon med rompa vendt mot mekka. Det betyr at han nå er uren og ikke kan spise kake på en uke.

Da må en jo skjønne stakkaren.

Skrevet

En voksen mann som nazi-mullah og som dessverre har fått bo her i landet i 10 år, bør vel kunne stå til ansvar for sitt eget "æresbegrep"?

Skrevet

En voksen mann som nazi-mullah og som dessverre har fått bo her i landet i 10 år, bør vel kunne stå til ansvar for sitt eget "æresbegrep"?

Jo, jeg har tenkt litt mer på det og trekker tilbake det jeg sa tidligere.

Gjest mor i juni
Skrevet

Jo, jeg har tenkt litt mer på det og trekker tilbake det jeg sa tidligere.

Har du en liten mullah der oppe mellom fingrene? :-)

Skrevet

Har du en liten mullah der oppe mellom fingrene? :-)

Jeg fikk vegg noe rusk under neglene nå nettopp - ved tankens kraft :)

Skrevet

Hovedproblemet var vel at hun var i perioden uken før menstruasjon med rompa vendt mot mekka. Det betyr at han nå er uren og ikke kan spise kake på en uke.

Da må en jo skjønne stakkaren.

*lattervrææææl*

Gjest Terakotta
Skrevet

hehehe, der var du ja, som tenker på de det går ut over!

Snill du! :)

Skrevet

Dine meninger her på forum er like nazistiske som mullaens.

Så hvis du mener du kan kalle ham nazist, så bør jo vi andre får bruke samme ord om deg.

Personlig mener jeg at du trolig er den personen på dette forum som har *likest* politikk som Krekar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...