Gå til innhold

Høyenhall T-banestasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Bryn senter
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg?

Er det langt mellom Høyenhall t-banestasjon og Bryn Senter? Hvordan går jeg for å komme til Bryn Senter?

På forhånd takk for svar!

Fortsetter under...

Skrevet

Nei det er ikke så langt. Men Bryn t-banestasjon er nærmere... Men hvis du absolutt vil gå fra Høyenhall så gå langs t-baneskinnene, det er en gangssti der. Så er det en bro over skinnene og der ser du senteret. Kanksje 5-10 min å gå?

Gjest Bryn senter
Skrevet

Nei det er ikke så langt. Men Bryn t-banestasjon er nærmere... Men hvis du absolutt vil gå fra Høyenhall så gå langs t-baneskinnene, det er en gangssti der. Så er det en bro over skinnene og der ser du senteret. Kanksje 5-10 min å gå?

Å ja, så Bryn stasjon er nærmere... Hvordan kommer jeg meg fra Bryn stasjon til Bryn Senter da? Hvor langt er det?

Takk på forhånd!

Skrevet

Å ja, så Bryn stasjon er nærmere... Hvordan kommer jeg meg fra Bryn stasjon til Bryn Senter da? Hvor langt er det?

Takk på forhånd!

:-) Det er littegrann nærmere. Bare gå ut på hovedveien og opp bakken (bakken skråner litt oppover)

etter et lite stykke så ser du senteret.

Skrevet

Nå blander du Manglerud og Brynseng. Det er kortere å gå fra Brynseng, da ser du senteret fra stasjonen. Manglerud ligger der du beskriver det.

Skrevet

Du ser senteret til venstre når du går av stasjonen.

Annonse

Skrevet

Nå blander du Manglerud og Brynseng. Det er kortere å gå fra Brynseng, da ser du senteret fra stasjonen. Manglerud ligger der du beskriver det.

Ja, Bryn stasjon som jeg kaller det, det heter jo Brynseng ja. Ligger ikke Høyenhall rett ved Manglerud da? Uff, nå ble jeg redd for at jeg har forklart feil, kan du forklare bedre for stakkaren som spurte??

p.s. - hva heter den som ligger litt høyt oppe da, ikke på linjen som går til hellerud, men første stopp etter brynseng, der de linjene skiller lag?

Skrevet

Ja, Bryn stasjon som jeg kaller det, det heter jo Brynseng ja. Ligger ikke Høyenhall rett ved Manglerud da? Uff, nå ble jeg redd for at jeg har forklart feil, kan du forklare bedre for stakkaren som spurte??

p.s. - hva heter den som ligger litt høyt oppe da, ikke på linjen som går til hellerud, men første stopp etter brynseng, der de linjene skiller lag?

Det er Høyenhall.

Skrevet

Ser at jeg har surra også! ;o) Mente såklart Høyenhall, ikke Brynseng. Men veien du forklarte var fra Manglerud. ;o)

Skrevet

Ser at jeg har surra også! ;o) Mente såklart Høyenhall, ikke Brynseng. Men veien du forklarte var fra Manglerud. ;o)

Ja, hadde liksom for meg at Høyenhall var der ved Høyenhall skole. Men der er det jo ikke stasjon selvsagt, så du må til Manglerud. Da er det jo et stykke å gå...

Men har vedkommende fatta det nå da? håper ikke hun roter seg bort pga meg...

Skrevet

Takk på forhånd!

Ikke hør på meg likevel. Brynseng stasjon er lenger borte enn Høyenhall. Dra til Høyenhall, i følge min nabo ser man senteret fra stasjonen... Følg hovedveien til høyre, eller spør noen, alle vet hvor det er...

Skrevet

Du ser senteret til venstre når du går av stasjonen.

venstre???

Skrevet

Ja, hadde liksom for meg at Høyenhall var der ved Høyenhall skole. Men der er det jo ikke stasjon selvsagt, så du må til Manglerud. Da er det jo et stykke å gå...

Men har vedkommende fatta det nå da? håper ikke hun roter seg bort pga meg...

Går sikkert bra! :o) Det er forresten ikke noe som heter Bryn t-banestasjon heller. Det er NSB tok som går på Bryn stasjon.

Sånn! Da har jeg lirt av meg litt lokalhistorie. Nå skal jeg rydde loftet! ;o)

Annonse

Skrevet

Ikke bry deg om rotet nedenfor. Det er ikke langt og ikke vanskelig.

Når du kommer av T-banen (på HØYENHALL, det er korrekt), ser du senteret fra plattformen. Hvis det ikke er mørkt (noe som er usannsynlig hvis du kommer mens senteret er åpent), vil du også se hvordan du bør gå for å komme dit.

Ikke løp ukritisk over veien, det er stor trafikk der med høy hastighet. Kryss der man skal krysse. Jeg så en pensjonist som hadde forsøkt å ta korteste vei til senteret da det var nokså nytt. Han kom aldri fram.

Gjest Bryn senter
Skrevet

Takk for hjelpen! Jeg skal nok finne frem nå!

:-)

Skrevet

Ikke bry deg om rotet nedenfor. Det er ikke langt og ikke vanskelig.

Når du kommer av T-banen (på HØYENHALL, det er korrekt), ser du senteret fra plattformen. Hvis det ikke er mørkt (noe som er usannsynlig hvis du kommer mens senteret er åpent), vil du også se hvordan du bør gå for å komme dit.

Ikke løp ukritisk over veien, det er stor trafikk der med høy hastighet. Kryss der man skal krysse. Jeg så en pensjonist som hadde forsøkt å ta korteste vei til senteret da det var nokså nytt. Han kom aldri fram.

Takk, jeg bøyer meg i skam over "rotet"... men jeg kan det nmå, for jeg kjørte forbi der etter at jeg hadde surra så fælt. Sånn er det å være i permisjon og ikke holde seg oppdatert på kollektivtrafikk. Men Bryn senteret er jeg god på da.

Gjest Pros and cons
Skrevet

Ikke hør på meg likevel. Brynseng stasjon er lenger borte enn Høyenhall. Dra til Høyenhall, i følge min nabo ser man senteret fra stasjonen... Følg hovedveien til høyre, eller spør noen, alle vet hvor det er...

Svært som du surrer, da. Så godt som alle postene er helt på trynet. :P Har du drukket??

Skrevet

Takk, jeg bøyer meg i skam over "rotet"... men jeg kan det nmå, for jeg kjørte forbi der etter at jeg hadde surra så fælt. Sånn er det å være i permisjon og ikke holde seg oppdatert på kollektivtrafikk. Men Bryn senteret er jeg god på da.

Hun fant sikkert fram i hvert fall. I dagslys er det ikke noe problem, forutsatt at man er omtrent på riktig sted i utgangspunktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...