Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, bruker kazaa lite jeg, men tror ikke det går an å finne alle av de nye episodene noen plasser på nettet, fordi de ikke har gått på tv i usa enda..

Har funnet episoden som skulle være igår, på ODC men nå har ikke jeg fått lastet på flere dager:(

Fortsetter under...

Skrevet

Vet du hva som skjedde forrige episode(altså for en uke siden)?

:o)

En gravid kvinne som skulle adoptere bort barnet, valgte Monica og Chandler som foreldre.

Det skjedde sikkert noe mer også, men det husker jeg ikke nå.

Men jeg vet om Monica og Chandler får barn.

Skrevet

En gravid kvinne som skulle adoptere bort barnet, valgte Monica og Chandler som foreldre.

Det skjedde sikkert noe mer også, men det husker jeg ikke nå.

Men jeg vet om Monica og Chandler får barn.

Var det under Thanksgiving-feiringen? Det var den siste episoden som jeg så; for 2 uker siden.

Var det reprise for èn uke siden?

Skrevet

Var det under Thanksgiving-feiringen? Det var den siste episoden som jeg så; for 2 uker siden.

Var det reprise for èn uke siden?

Nei, de dro for å møte henne. Så viste det seg at byrået hadde rotet med papirene, og hun trodde Monica var prest og Chandler lege.

Da sannheten kom for en dag, ville hun først ikke ha mer med dem å gjøre, men Chandler overtalte henne.

Skrevet

Nei, de dro for å møte henne. Så viste det seg at byrået hadde rotet med papirene, og hun trodde Monica var prest og Chandler lege.

Da sannheten kom for en dag, ville hun først ikke ha mer med dem å gjøre, men Chandler overtalte henne.

Hmm. Oki, den har jeg _ikke_ sett.

:o(

Takk for svar!

Skrevet

Hva skjedde da? Tror jeg glemte den og. Men siste er vel ikke vist i USA engang ennå, de driver jo og spekulerer i hva som skal skje...

Siste episoden er 6. mai. Nest siste ble vel vist i går, tror jeg.

Spenningen går vel nå på om Rachel og Ross finner tilbake til hverandre - eller ikke.

Annonse

Skrevet

Siste episoden er 6. mai. Nest siste ble vel vist i går, tror jeg.

Spenningen går vel nå på om Rachel og Ross finner tilbake til hverandre - eller ikke.

I går??? Nå er jeg forvirret, i går var det jo onsdag. De andre her sier det var reprise...??

Skrevet

I går??? Nå er jeg forvirret, i går var det jo onsdag. De andre her sier det var reprise...??

Jeg presiserte ikke at det var i USA, dumme meg! Det riktige er: Den nest siste episoden gikk på TV i USA i går - aller siste går på lufta i USA 6. mai (et totimers kavslutningsshow!) (som sikkert blir melket for alt det er verdt når det går i Norge - tipper de drar det ut over fire tirsdager, jeg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...